Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

postbus

Gestart door Alberke, 25 juni 2022, 09:37:31 AM

Alberke

Wie maakt een Belgische postbus?
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Alberke

heb er één gevonden bij aumo.be
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Michael

Dat is volgens mij ook de enige die de Belgische postbussen maakt, paar jaar geleden stond Hugo op Ontrax toen heb ik er meteen een paar gekocht en ook ik meen een Renault 4 met het postlogo erop.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

gardevil

Dacht dat iemand hier op het forum er zelf geprint had.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

755philippe

Er is iemand in het Luikse die ze zelf print. Hij maakt ook St-Andrieskruisen voor overwegen. Heb deze man eens ontmoet op een beurs van Rail-track op een beurs in Edingen. Ik geloof ook dat hij via FB advertenties plaats maar weet zijn naam niet meer. Ik heb ergens van hem nog een naamkaartje liggen maar dan moet ik serieus gaan zoeken op zolder. Ik zal vanmiddag eens gaan snollen of ik het kan vinden of misschien eens op FB zoeken.
Mvg


755philippe

Roderik

Ik heb die getekend. Het vrijstaande model dat vroeger op bijna iedere straathoek stond.

https://flic.kr/p/2kuYFyX
Always be modelling!

Alberke

Citaat van: Roderik op 25 juni 2022, 19:23:42 PM
Ik heb die getekend. Het vrijstaande model dat vroeger op bijna iedere straathoek stond.

https://flic.kr/p/2kuYFyX
en hoe geraak ik daaraan?
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Arnaudmarklin

Citaat van: Roderik op 25 juni 2022, 19:23:42 PM
Ik heb die getekend. Het vrijstaande model dat vroeger op bijna iedere straathoek stond.

https://flic.kr/p/2kuYFyX

Heel mooi, hoe bestellen?
Fijne dag,
Arnaud
HO 3R - HOe - HOm - Intellibox

dani

Citaat van: Roderik op 25 juni 2022, 19:23:42 PM
Ik heb die getekend. Het vrijstaande model dat vroeger op bijna iedere straathoek stond.

https://flic.kr/p/2kuYFyX

kan je de tekening delen ?   Of een STL bestand zou ook al mooi zijn !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Funktioneerd die website van Aumo.be eigenlijk nog?
Want iets bestellen lukt blijkbaar niet.
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

#10
ik kon eerder al eens een setje gekocht waarin alvast een heel gelijkend exemplaar zit maar ook een 3tal op paal(alsook 3 messingpoten) en zelfs 2 muurmodellen.

Setje bestaan uit een heel groot vrijstand, 3 op palen,2tal muur exemplaren en zelfs een postzegelautomaat ? Een merk heb ik niet want het lijkt een zakje te zijn dat ik via via kocht......zonder een etiket van fabrikant (ik vermoed dat hij uit het Luikse kwam, misschien (zelfs) van degene die eerder Belgische prioriteitsvoertuigen op de markt bracht

adrievans

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 juni 2022, 13:51:04 PM
ik kon eerder al eens een setje gekocht waarin alvast een heel gelijkend exemplaar zit maar ook een 3tal op paal(alsook 3 messingpoten) en zelfs 2 muurmodellen.

Setje bestaan uit een heel groot vrijstand, 3 op palen,2tal muur exemplaren en zelfs een postzegelautomaat ? Een merk heb ik niet want het lijkt een zakje te zijn dat ik via via kocht......zonder een etiket van fabrikant (ik vermoed dat hij uit het Luikse kwam, misschien (zelfs) van degene die eerder Belgische prioriteitsvoertuigen op de markt bracht

Veel nietszeggende info.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Metpetergaathetbeter

of alvast de bevestiging dat er meerdere spelers waren die brievenbussen maakten

adrievans

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 juni 2022, 14:19:26 PM
of alvast de bevestiging dat er meerdere spelers waren die brievenbussen maakten

Nog steeds nietszeggend,wie wat waar das was de vraag?
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Peter

Had antwoord van Aumo dat er problemen waren met de website voor bestelling.
Even telefoneren of een mail naar info@aumo.be en het komt in orde.

Niet vergeten: geduld is een mooie zaak  ;)
Met vriendelijke groeten
Peter