LS models/Piko/ET/PB Models ICRmh benelux

Gestart door the_gold, 16 juni 2022, 22:47:02 PM

ERVIN


JerryCrazy

Citaat van: the_gold op 30 december 2022, 20:04:53 PM
Niet officieël aangekondigd, maar wel vermeld door PB op het Nederlandse forum



Geweldig!
Maar ik ben al blut...

Ik heb 3 projecten voor een lange tijd

  • Benelux-trein uit de jaren negentig
  • Ardennen Expres
  • Benelux-trein tegenwoordig

Ik hoop dat niet alles tegelijk wordt uitgebracht... :-X
Ik kan het niet loslaten, ik droom er al heel lang van.

the_gold

#77


Links exact-train midden Piko rechts LSM

Ik heb ergens gelezen dat exact-trains de bouwplannen van de NS heeft gebruikt, maar de rijtuigen achteraf in grootbedrijf nog zijn aangepast...
Daarom het grote verschil in uitzicht met de andere fabrikanten.

Het is nu enkel nog wachten op PB models.

the_gold

Wie zich ingeschreven heeft bij PB models kan meer dan 50 foto's zien inzake de ICRmh rijtuigen. Deze zouden rond de zomer geleverd worden.

Ik denk dat ze elke andere concurrent zullen overklassen, helaas voor hen heeft de rest de rijtuigen al uitgebracht.

the_gold

#79


De fyra stuurstand is er bij piko ook bijna. Dat spuitwerk ben ik geen fan van...


ceuleer


SuSke

Ga ik nog aan mijn twee 1ste klas rijtuigen geraken :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

DeFluppe

Ik ben nog volop aan het twijfelen tussen de LS, Exact en PBM. Hebben mensen ervaringen met de rij-eigenschappen van PBM en Exact materiaal/rijtuigen gezien ik hier zelf nog niets van heb?
Alvast bedankt.

the_gold

Ik zou 100% voor Pb gaan, dat interieur is super!
Ze testen hun rijtuigen weldegelijk op allerlei soorten sporen. Het zal geen half product maar volledig afgewerkt zijn tot in detail voor een normale prijs.

trainspottingjr

Ik heb geopteerd om te kiezen voor de modellen van PB Models en alsook deze dan bij de aankondiging reeds te bestellen. Afwerking van die rijtuigen gaat echt ten top zijn zoals te lezen in hun nieuwsbrieven.

Deze worden ook grondig getest alvorens ze uitleveren hoor.

Zelf ben ik nu in het bezit van een setje rijtuigen van Exact-train en deze voldoen ook zeker en vast en zijn zeer kwalitatief afgewerkt. Rijeigenschappen zijn perfect en de kleuren zijn correcter dan die van LS Models, het geel is donkerder waardoor ze heel goed matchen met de traxx uitgebracht door Roco, Piko en Acme
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW