LS models/Piko/ET/PB Models ICRmh benelux

Gestart door the_gold, 16 juni 2022, 22:47:02 PM

mardig23

Mvg Karl

Metpetergaathetbeter

hebben de 11 met een Fyra-wagons gereden ik denk het niet,ik dacht enkel 28 en ie nederlandse loc's 186...

the_gold

In de kleurstelling wel, gewoon niet met opschriften dus.

Jammer, vond het nog een leuke samenstelling met de stuurstand.

Metpetergaathetbeter

die gewone zuurstokken dan dat is daar toch hun troetelnaam of ben ik verkeerd(die Fyra zal van achter het debacle van dat treinstel zijn)

Alberke

Pff, ik heb die al lang!
bene3 by Hugo Albert, on Flickr
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Metpetergaathetbeter

Citaat van: the_gold op 16 juli 2022, 09:53:23 AM
Ik kan 5 rijtuigen reserveren maar dan mis ik nog 1e klasse zonder opschriften. Twee dezelfde 1e klasse kopen kan natuurlijk ook maar dan hebben ze hetzelfde spuitwerk.
of gaan ruilen..... Vind je trouwens geen foto's met 1ste klasse in afwijkende uitmonstering ?

the_gold

De 44057-3 staat trouwens 2x als artikelnr onderaan en toch een verschillend rijtuig. Benieuwd hoe dat zal uitdraaien...

ramdani

c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0


Metpetergaathetbeter


the_gold

#25
Die 11/fyra combo met de stuurstand in de oude kleuren mag er best zijn.

@mardig trouwens geen contacten bij LSM om een extra icrm nummertje met witte pijlen op de folder te krijgen?  ;)

Metpetergaathetbeter

Als je de loc's afzonderlijk per nr bekijkt zijn er zelfs met toevoeging van blauw/gele schildering

the_gold

#27
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 juli 2022, 22:11:34 PM
Als je de loc's afzonderlijk per nr bekijkt zijn er zelfs met toevoeging van blauw/gele schildering

Dat blauw/geel werd gegeven na verbouwing van icr naar icrm.
Zo veel ken ik niet van NS materieël...


Metpetergaathetbeter

die blauw/gele 1ste klasse zou het probleem van je 2 identieke zuurstokken 1 ste klasse oplossen

the_gold

#29
Klopt.
Al weet ik geen 100% zeker of er een blauw/gele A in zat.
Even verder zoeken dus naar duidelijke foto's.

Al vond ik dit wel :

Medio 2011 werd de samenstelling gewijzigd in A-B-BD-B-B-B-A-loc. Ook werden de originele stammen versterkt met een ICRm-B-rijtuig in de kleurstelling geel/blauw omdat de verlenging van Fyra van Amsterdam – Schiphol – Rotterdam naar Breda extra rijtuigen vroeg.