Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

LS models/Piko/ET/PB Models ICRmh benelux

Gestart door the_gold, 16 juni 2022, 22:47:02 PM

the_gold

Er zouden in NL ICR rijtuigen geleverd zijn van LS models. Het spuitwerk zou niet 'top' zijn en wat in elkaar overlopen. Ook het geel komt blijkbaar wat goedkoop over.

Benieuwd wanneer de eerste 3 benelux rijtuigen beschikbaar zijn.

https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=11787.1155


the_gold

#1
Mail gekregen dat de eerste 3 benelux rijtuigen beschikbaar zijn.
Het B rijtuig zou geen witte pijlen hebben op de deuren, productiefout?

Ik zie alvast geen rijtuig in grootbedrijf zonder witte pijlen..

ERVIN

Na lang nadenken heb ik besloten om mijn bestelling te annuleren , ik ga voor een andere fabrikant. Ik twijfel te hard en ben niet gerust in de afwerking van deze rijtuigen ( en voor die prijs wil ik eigenlijk een quasi perfect model)

ceuleer

Nieuwe info over de voorbestelling NS ICRm modellen.






the_gold

Citaat van: ERVIN op 08 juli 2022, 16:23:06 PM
Na lang nadenken heb ik besloten om mijn bestelling te annuleren , ik ga voor een andere fabrikant. Ik twijfel te hard en ben niet gerust in de afwerking van deze rijtuigen ( en voor die prijs wil ik eigenlijk een quasi perfect model)

Dan weet je wat te nemen. Ik heb er al 3 dus ben ik wel ergens verplicht om voor de stam te gaan. 2 stammen van 2 merken zie ik niet zitten...

WVA

Ik hoop dat de aangekondigde reeks 11 ook dan uitkomt  8)

the_gold

#6
Na wat opzoekwerk kom ik geen video's tegen met fyra opschriften. Hebben de rijtuigen maar kort met deze bedrukking rondgereden?

Metpetergaathetbeter

#7


Metpetergaathetbeter


mardig23

Mvg Karl

mardig23

Zeg Nico,

Welke kleur hebben die zetels in dat tweedeklasse rijtuig zonder witte driehoeken?
Mvg Karl

ERVIN


the_gold

#13
Bedankt mannen.
Mijn excuses dat ik niet geheel duidelijk was, maar ik zocht naar beelden met een hle 11.

De bedoeling was om 1 benelux stuurstand te nemen + 6 fyra rijtuigen. Ik vond tot nu toe geen samenstelling met fyra opschriften en een hle 11.

Ik kan 5 rijtuigen reserveren maar dan mis ik nog 1e klasse zonder opschriften. Twee dezelfde 1e klasse kopen kan natuurlijk ook maar dan hebben ze hetzelfde spuitwerk.

https://youtu.be/elNWw0aowQs

the_gold