Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

duikboten

Gestart door Alberke, 04 juni 2022, 20:46:16 PM

Alberke

De Raf zijn duikboten zijn op TV
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Ronald

Beetje meer info? Ik heb aardig wat zenders in mijn pakketje  :)

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

raf

Yep de film was weer eens op tv .
Het is reeds een tijdje geleden dat ik er aan mee gewerkt heb maar ik blijf het een goeie film vinden.
Ok het einde is wat raar maar met het budget dat er was kon er gewoon weg niet meer gedaan worden .
Het budget dat er was is in Amerika juist genoeg om op een film set de catering te betalen .
Maar ik vind voor een Belgische film hem wel mooi geslaagd .
Er is nog enorm veel film materiaal voor een tweede film alleen de makers zijn nu aan het werken om een scenario te schrijven en terug een budget bij elkaar te krijgen .
En het was een leuke crew en we hebben vooral veel lol gehad tijdens het draaien .

gr raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Michael

Citaat van: Alberke op 04 juni 2022, 21:43:46 PM
Torpedo
Het zou fijn zijn als je even de zender vermeldt, ik heb gezocht maar niet gevonden. Jammer want ik zou graag terugkijken.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Rangeerduivel

Ik heb hem hier beschikbaar op Netflix...

;)

Gerolf

Citaat van: Michael op 05 juni 2022, 08:23:05 AM
Citaat van: Alberke op 04 juni 2022, 21:43:46 PM
Torpedo
Het zou fijn zijn als je even de zender vermeldt, ik heb gezocht maar niet gevonden. Jammer want ik zou graag terugkijken.
Gisteravond op VTM, dacht ik.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Vtm vandaar dat ik niet kon vinden die zender heb ik niet. Jammer.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Rangeerduivel

Citaat van: Michael op 05 juni 2022, 11:50:20 AM
Vtm vandaar dat ik niet kon vinden die zender heb ik niet. Jammer.

Waar dat gij ginder gaat wonen ook! ;D ;D

Alhoewel, ik kan VTM hier ook niet ontvangen, maar ik mis het in geen geval....!

;)

Michael

Citaat van: Rangeerduivel op 05 juni 2022, 12:36:49 PM
Citaat van: Michael op 05 juni 2022, 11:50:20 AM
Vtm vandaar dat ik niet kon vinden die zender heb ik niet. Jammer.

Waar dat gij ginder gaat wonen ook! ;D ;D

;)

Soms doe je wel eens iets waar je later spijt van kan hebben.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

eens kijken of je daar VTMGo kunt registreren, is dacht ik gratis en je kunt sommige programma films herbekijken

Ronald

Citaat van: Rangeerduivel op 05 juni 2022, 09:03:05 AM
Ik heb hem hier beschikbaar op Netflix...

;)

Ook dat kun je als link aangeven dacht ik. Maak anders even een foto van het scherm en deel die even.

Michael

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 05 juni 2022, 17:10:55 PM
eens kijken of je daar VTMGo kunt registreren, is dacht ik gratis en je kunt sommige programma films herbekijken

Registeren in België en dan in buitenland kijken zal wel lukken, echter als ik van in Nederland wil registeren krijg ik de melding dat ik vanaf mijn locatie niet kan registeren.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

PaulC

Citaat van: Michael op 06 juni 2022, 15:14:38 PM

Registeren in België en dan in buitenland kijken zal wel lukken, echter als ik van in Nederland wil registeren krijg ik de melding dat ik vanaf mijn locatie niet kan registeren.

Michael,
Registreren vanuit het buitenland kan wel. Heb het eind verleden jaar nog gedaan (vanuit Spanje). Registreren met je e-mail adres en via de knop "wachtwoord vergeten" wordt je dan een wachtwoord via mail toegezonden. En Torpedo is één van de films die je in het buitenland wel kan bekijken.

Paul