Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

moba'ers dilemma's

Gestart door oebr, 31 mei 2022, 11:05:26 AM

oebr

https://www.youtube.com/watch?v=sjyz4m4_L5M

deze modelbaner heeft last van teveel dozen en stuff en .....
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Klaas Zondervan


Rangeerduivel

Zeer herkenbaar, moet je maar eens verhuizen, wat enkelen van ons wel kunnen beamen, dan weet je pas wat wat je op gebied van je treinhobby allemaal in huis hebt,
Ik heb tientallen plastic boxen in de action gehaald om alles in te proppen, een meerkost uiteraard (die zijn niks waard, als ze koud zijn springen ze kapot lijk glas![die van Carrefour zijn beter]) er zijn er hier reeds veel van die Action boxen in het containerpark beland.
Daarbij komt ook bij het afbreken van je treinbaan dat veel materiaal verloren gaat, bvb met verdunde houtlijm ingebedde sporen en wissels, die zitten in beton!
Gelukkig heeft mijn rollend materiaal, waarvan ik eerder een deel verkocht heb om de hoeveelheid in te perken, het relatief zonder schade overleefd,
En dan nog het werk...onoverzichtelijk, waar in mijn geval nog extra werk bij kwam daar ik een opslagbox moest huren omwille van mijn verhuis naar Diepenbeek, naar het appartement van mijn vriendin, wat veel te klein was.
Daarbovenop is mijn vriendin boekenfanaat, nog eens boxen vol...
Da's één van de redenen waarom ik nu definitief hier blijf wonen, een volgende verhuis laat ik aan mijn erfgenamen over... 8)

;)

Jurgen

Oeps, na het zien van deze video denk ik dat ik ook een piepschuimprobleem heb...  ;D Op de zolder ligt ook al een heel stapeltje te wachten tot het gebruikt kan worden.

En wat doosjes betreft, ook daar heb ik er al een heel aantal van, maar ik blijf erbij om ze toch te behouden. Hoe je het ook draait of keert, een model blijft meer waard wanneer het nog in het originele doosje zit.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Herwig

#5
     
aan RangeerRudi,
 
  dopo di noi, il diluvio                :-\    ;)                                                                                                    (après nous le déluge/na ons de zondvloed)

DIORAMABOUWER

Ik volg Kathy Millat al een tijdje, en ik heb het mij vorige week nog afgevraagd, waar blijft zij met al haar gemaakt spul?
Ik sta ook voor een verhuis, en heb een soortgelijk probleem!!!
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942