Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Sighelsheim

Gestart door Dirky, 30 mei 2022, 22:48:14 PM

Havoc

Citaat van: Dirky op 30 mei 2022, 22:48:14 PMEen foto die me meteen aansprak is deze van het station Gräfenberg. Veel groen en relatief veel sporen. (Voor Havoc zal dit ook wel OK zijn want er liggen veel wissels). Dit station in een fictieve Epoche II/III wereld moet kunnen...
Je moet dat niet voor mij doen hoor!  :) (*)

Toeval wil nu echt dat wanneer ik beseft heb dat mijn baan in Z er niet ging komen ik dit artikel voor mij heb gehad als alternatief. Vooral omdat het gros van de foto's in het artikel met de V100/V212 zijn en ik dit een leuke loc vind. Maar rangeren in Z is niet ideaal en in een kopstation kan je niet anders. Op zeker moment zelfs gedacht om dit in N te doen.

Dus: goeie keuze Dirky.

(*) wat mij stoort is wanneer er een baan getoond wordt dat er direct de reactie is "teveel sporen, teveel wissels, te druk". Maar als je ziet wat er in een echt station ligt in de jaren die populair zijn... En dit is echt geen groot station hé.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Dirky

Citaat van: Havoc op 03 juni 2022, 16:18:55 PM
(*) wat mij stoort is wanneer er een baan getoond wordt dat er direct de reactie is "teveel sporen, teveel wissels, te druk". Maar als je ziet wat er in een echt station ligt in de jaren die populair zijn... En dit is echt geen groot station hé.

Wel Johan. de kunst is van NIET te reageren op voor jou storende opmerkingen. De draadjes die hier op 't forum ontsporen zijn veelal te wijten aan reactie op reacties op reacties op reacties van iemand die zich ergens aan stoort. Als dit draadje zou ontsporen, dan vraag ik de moderators van de ongewenste commentaren te verwijderen. Lukt dat niet, dan zal ik mezelf wel nog een keer verwijderen...

Havoc

Ik heb het begrepen, ik in deze draad niets meer zetten.
Met vakantie voor onbepaalde duur.