MSM 54

Gestart door tonycabus, 17 november 2006, 07:55:04 AM

Tom

Groot was mijn verbazing als ik Donderdag de Franstalige versie kreeg van MSM. [:D]
Even gebelt naar Meta Media en een Nerdelanstalig nummer wordt opgestuurd.
Van hetgeen ik heb kunnen ontcijferen uit het frans is dit weer een fantastiesch nummer. [8D]
Tom

n/a

citaat:
Geplaatst door Locorail

Een vraagje aan redactie , zou het niet mogelijk zijn het inhoudsoverzicht ergens op het forum te zetten?
Zodoende kan deze worden afgeprint.






Redactie , bestaat deze mogelijkheid niet [?]

Spoorse Groetjes

Gerolf

Luc Dooms heeft me net een mailtje gestuurd:

http://meb.gerolf.be/msm/MSM2006.xls, oftewel: de inhoudsopgave in Excel!

Hij heeft best wel even aan 't typen geweest, denk ik [:0]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

n/a

Voila , het is al afgeprint.

Nen hele dikken merci aan Luc.

Spoorse groetjes
Locorail

modelbaanHO

Handig lijstje.
Bedankt aan Luc om het te maken en Gerolf om het ter beschikking te stellen.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

dirkkerckhofs

Toch straf h?! Heb ik vandaag nr. 54 zeker al voor de zesde - zevende keer vstgepakt (want ge geraakt daar dus niet in uitgelezen) en moet ik tot mijn verbazing merken dat ik er met mijne kop in sta! Blz. 42 linksonderaan: een foto van de expo, waar ik het winnende diorama sta te bewonderen.

Dirk

Gerolf

Ik dacht al dat dat gezicht me bekend voorkwam, Dirk [;)]

Over het blad zelf, de naar mijn mening sterkste artikels:
- Trinit? s/M: toch knap h?, die grotere schalen [:p]
- Jacques Timmermans met zijn stoomloc-ombouw [:0]
- de ma?s van Guy van Meroye
- de bruggen van Jean-Luc Hamers
De dwergseinen van Ricky zijn zeker ook mooi, maar ik zou links en rechts toch wat afvijlen, zodat ze wat slanker zijn.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Hij heeft best wel even aan 't typen geweest, denk ik [:0]

De scanner heeft me een beetje geholpen, maar je moet daarna toch heel wat corrigeren, en alles op zijn juiste plaats zetten, want kolommen inscannen is niet zo eenvoudig. Het heeft dus wel wat meer tijd gekost dan ik dacht.

Voordeel van Excel : je kan sorteren zoals je wilt en je kan ook de zoekfunctie gebruiken.

Wie fouten vindt : stuur me maar een mailtje.

Bedankt Gerolf voor het ter beschikking stellen van je webspace. [:)]

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

treinvirus

hallo
het laatste nummer heeft mij echt veel plezier gedaan daar ik er een , en dit voor het eerst, zeer gedetaillerd en met zeer duidelijke fotos geillustreerde ombouw van een lok heb gevonden ( liliput naar type 91!). Jacques die ervoor getekend heeft :  welbedankt, ik ben er van gepakt. Geen urenlang tobben meer waar dit leidinkje moet staan of hoe en waar dat te bevestigen of waar de stukken vinden . De vorige artikels van stoomloks waren te summier om echt voldoening te geven vooral wat de leidingen betreft.
Ik kijk al uit naar het tweede deel, vooral om een foto van het gheel afgewerkte lokje te zien.
Toch misschien indien moglijk ook een foto van een lok met andere nummering om verschillen enzo te zien
hoop dat er nog dergelijke artikels komen!!
treinvirus
 

belair

Gerolf,
die dwergseinen zijn die voor digitaal of voor analoog, het laatste zeker?
Luc

Gerolf

citaat:
Geplaatst door belair

Gerolf,
die dwergseinen zijn die voor digitaal of voor analoog, het laatste zeker?
Luc

Het zijn ledjes met een serieweerstand, dus mits een goede aansturing zijn ze voor beide systemen bruikbaar.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Luc Dooms heeft me net een mailtje gestuurd:
http://meb.gerolf.be/msm/MSM2006.xls, oftewel: de inhoudsopgave in Excel!
... en intussen met een correctie en aanvulling opnieuw doorgestuurd. De link is dezelfde.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw