Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 54

Gestart door tonycabus, 17 november 2006, 07:55:04 AM

tonycabus

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

poco loco

[:0] slik, 24 pas.
het is ook een geruststelling: hoef ik voorlopig niet meer recht te veren bij het klepperen van de brievenbus, zoals ik de laatste week al bezig was...
groeten, luc.

ysbeer

citaat:
Geplaatst door poco loco

[:0] slik, 24 pas.
het is ook een geruststelling: hoef ik voorlopig niet meer recht te veren bij het klepperen van de brievenbus, zoals ik de laatste week al bezig was...
groeten, luc.



Brievenbus neurose,gevaarlijk hoor[}:)]

wIM YSBEER

Kedeng Kedeng

Oei pas de 24ste,
Krijgen we dan de volgend MSM ook altijd de 3de week van de maand
of is het gewoon een vertraging?

poco loco

citaat:
Geplaatst door ysbeer

citaat:
Geplaatst door poco loco

[:0] slik, 24 pas.
het is ook een geruststelling: hoef ik voorlopig niet meer recht te veren bij het klepperen van de brievenbus, zoals ik de laatste week al bezig was...
groeten, luc.



Brievenbus neurose,gevaarlijk hoor[}:)]

wIM YSBEER



[:D] dat is maar een fractie van de (trein)gekte.

Jurgen

Eigenlijk is het wel logisch dat het volgende nummer pas de 24ste komt. Het is tenslotte het decembernummer en niet het half-novembernummer h?. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

loebaske

ik vind het maar goed dat het steeds rond 25ste verschijnt, dan heeft de redaktie ook wat tijd om aan de artikels te werken..[;)]

argilla

komt goed uit.... want dan trek ik ook mijn pree [:D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Tom

citaat:
Geplaatst door loebaske

ik vind het maar goed dat het steeds rond 25ste verschijnt, dan heeft de redaktie ook wat tijd om aan de artikels te werken..[;)]

De keer dat ze van de 15de overgaan op de 25ste zullen ze wat meer tijd hebben, maar daarna blijft het weer het zelfste.
Tom

n/a

HIJ IS ER.

EN het is weer klasse .

Knappe bijdrage van onze Gerolf.

Een vraagje aan redactie , zou het niet mogelijk zijn het inhoudsoverzicht ergens op het forum te zetten?
Zodoende kan deze worden afgeprint.



loebaske

Miljaaaar ons lijfblad is nen dag te vroeg [:)][:)][:)]
Maar swat, het is weer dik in orde, en zekers de foto's van Mechelen, we zijn er aanwezig geweest met onze club (GRA) als bezoekers, we zijn al niet met veel, maar met de zes die er waren staan der 2 in MSM, onze prof. cameraman Rick (de man die de brug gebouwd heeft in onze club) en onze pennings meester in de bar, all? aan de tafelkes, weeral met een lege Palm [8D] (diene links onderaan op de foto, met zijne rug naar de fotograaf en een beetje grijs) [;)]

loebaske

Wat betreft de vraag van Locorail > dat zou idd. zeeeeer intressant zijn om de index op het forum te plaatsen, dan kan men het afprinten en mee laten inbinden volgens de jaargang....<

Gerolf

Ik weet weer wat te lezen seffens op de trein [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Klaas Zondervan

Nummer 54 was hier nog niet gearriveerd. Gelukkig maar, want ik had 53 nog niet en die kon ik dus op de valreep nog aanschaffen.
De 54 komt volgende week wel.

loebaske

En niet alleen op de trein [:)] ik pak dat ook mee naar den ontvanger [;)] daar is het rustig om te lezen [:D][:D]