Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Rivarossi R3676 HO NMBS MU

Gestart door nmdsdiesel, 09 mei 2022, 22:14:37 PM

nmdsdiesel

Ik ben opzoek naar de slaapwagen blauw met rode band MU NMBS uitvoering.
Iemand een Rivarossi 3676 (H0) op overschot om mijn internationale stam te vervolledigen?

Op ebay zijn er alleen maar de volledig blauwe te vinden in H0. De blauw met rode band enkel in N :-(
IB, 3 rail => 2 rail, NMBS TP III, IV & V

Metpetergaathetbeter

https://www.cooltrain.be/BMT_DB/index.php?id_product=5&controller=product je zou ook kunnen opteren voor deze in set of de enkele https://www.cooltrain.be/BMT_DB/index.php?id_product=4270&controller=product , ik heb beide naast MU(riv)en Jouef T2

die Acme zie je toch nog geregeld op beurzen

nmdsdiesel

Dag Peter,

inderdaad de set ACME (HO) Type 2xI6Bc11 en MU (55103) zou ook een mogelijkheid zijn. Dan heb ik onmiddelijk die roze i6 erbij.
Wordt mijn set direct een klein metertje langer :-)

Ik heb recent zo'n set zien passeren maar die MU 'new look' was eruit.
IB, 3 rail => 2 rail, NMBS TP III, IV & V

Metpetergaathetbeter

ik was een goed onderhandelaar ik heb beiden zonder die I6'en kwestie van wat onderhandelen. Maar ondertss is er iemand die die set heeft gekocht met een MU met een ander nr. dan daar gewoonlijk inzit !  ;D

Metpetergaathetbeter


Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 mei 2022, 17:37:35 PM
ik was een goed onderhandelaar (lees bedelaar) ik heb beiden zonder die I6'en kwestie van wat onderhandelen (lees bedelen). Maar ondertss is er iemand die die set heeft gekocht met een MU met een ander nr. dan daar gewoonlijk inzit !  ;D

;D ;D

;)

Boemeltrein

Maar hij was verwittigd! Peter  ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 10 mei 2022, 22:30:01 PM
;D ;D

;)
wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet  ;)

nmdsdiesel

Gezocht en gevonden via dit geweldige forum en de lezers!

Een super mooie en volledige set van ACME.

Eens kijken of ik dit weekend de set kan opstellen en een fotootje plaatsen.



IB, 3 rail => 2 rail, NMBS TP III, IV & V