Nu in MSM 225: BAAN: Depot Bell * De Philipsbaan
Ik weet, 1 dat ik nog in reserve heb, en ik weet 2 dat je ze perfect kan ruilen met die van de Ma/Trix TEE18...Bovendien zouden ze goed mogelijk nog na te bestellen zijn bij Vitrains.
Citaat van: Rangeerduivel op 19 april 2022, 09:29:31 amIk weet, 1 dat ik nog in reserve heb, en ik weet 2 dat je ze perfect kan ruilen met die van de Ma/Trix TEE18...Bovendien zouden ze goed mogelijk nog na te bestellen zijn bij Vitrains. Dan zou ik iemand moeten kennen die Italiaans spreekt en een onderdelen lijst heeft
Citaat van: Alberke op 19 april 2022, 09:52:40 amCitaat van: Rangeerduivel op 19 april 2022, 09:29:31 amIk weet, 1 dat ik nog in reserve heb, en ik weet 2 dat je ze perfect kan ruilen met die van de Ma/Trix TEE18...Bovendien zouden ze goed mogelijk nog na te bestellen zijn bij Vitrains. Dan zou ik iemand moeten kennen die Italiaans spreekt en een onderdelen lijst heeft Dit is wat ze bij ons een "plukloc" noemen....Wat doen we....ophalen of verzenden...? Enkel de pant's natuurlijk! Ze zijn gebruikt maar in perfecte staat.