per post bestellen

Gestart door dancer, 16 november 2006, 07:32:16 AM

Havoc

Wel, ik kan enkel zeggen dat het etiket duidelijk afgedrukt was en volledig correct. Het was trouwens niet de eerste keer dat ik daar iets bestelde. Maar de chauffeur heeft gewoon gezegd "adres bestaat niet" en dat pak is zonder te checken terug gestuurd. Toen ik dan een klacht neerlegde kreeg ik een standaard brief die aan iemand anders gericht was terug! Ze zijn niet eens in staat een correcte brief te sturen. Toen heb ik heel de boel naar de ombudsdienst gestuurd. Dat spelletje heeft nog enkele weken aangesleept.

De dag nadat die idioten dat teruggestuurd hadden heeft men vanuit duitsland gebeld, en het terug gestuurd met DHL: volgende morgen aan de deur.

Ik begrijp echter wat er gebeurd is hoor. Sinds de laatste hervorming van de post heeft Zellik hetzelfde postnummer als Relegem. Dus die kwiet heeft de straat gezocht in zijn GPS, heeft het postnummer ingegeven en waarschijnlijk op Relegem gezocht (want dat staat eerst in het alfabet. En daar is die straat uiteraard niet.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Ludwig

Ik koop en verkoop nu 2 jaar via internet en heb tot hiertoe nog geen probleemen gehad .
Alleen laatst met een bestelling van Conrad wel maar dat wijt ik meer aan toeval aangezien alle andere mensen die ik hier gesproken heb beweren dat zij nog nooit probleemen gehad hebben met Conrad.
LUDWIG
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Gerolf

Ik heb tot nu toe tweemaal een probleem gehad met conrad, en dan ging het telkens om produkten die op dat moment niet voorradig zijn. Volgens hun bewering worden die zonder verzendkosten nageleverd, maar ze werden nooit geleverd. [V]
Ik bestel voortaan alleen produkten die in voorraad zijn.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

D_Loc

Ik bestel al meer dan 10 jaar spullen bij Conrad en heb nooit problemen gehad. Ik heb er de afgelopen 2 jaar ook een drietal lokomotieven besteld (Taurus, Reeks 77 en Type 93) allen zonder problemen geleverd. Het type 93 had een lichte lak beschadiging maar die lijkt door de verpakking te zijn ontstaan en was eenvoudig te verhelpen door een likje verf.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk