HAG: wie heeft er ervaring betr. materiaal hiervan

Gestart door dancer, 16 november 2006, 07:04:36 AM

ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door tufken

Die zugkraft ga ik mij ook aanschaffen  PRACHTIG  Ronny

Tufken,

Je zal goed moeten zoeken. De tweede herproductie is reeds uitverkocht.
In Zwitserland zal je nog exemplaren vinden.
Ik heb de lok in Brig in het echt gezien, heb veel foto's van genomen, vandaar dat ik hem in model wou. Deze lok zal ik nooit verkopen, zo prachtig is hij.

Momenteel heeft de echte lok terug haar gewone rode jasje teruggekregen.

Een andere lok heeft een nieuw jasje gekregen van Zugkraft Aargau, maar niet zo mooi. Maar ook opnieuw niet zo slecht.


Deze is pas uit door Hag en is verkrijgbaar. Welke prijs kost deze bij u, tufken ?

Groeten,

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Blausee-Mitholz

Hi Ronny,

Heeft u deze uitvoering dan ook op de foto?



De Re 460 034 met jubileum logo "die Bahn bewegt" De eerste uitvoering van de Werbung "Zugkraft Aargau"
Foto gemaakt 1997 tijdens de "Ausstellung" te Lausanne ter gelegenheid van 150 jaar spoorwegen in CH.
Alleen de reclameloks van de sponsers hadden de jubileum logo's op de locomotieven staan. Dat waren (uit mijn hoofd) Ajax (schoonmaak middel en niet de voetbalclub [:p]), ADtrans, Zugkraft Aargau en Pepsie Cola.

HAG had het alleen recht om deze uitvoeringen met jubileum logo's in model uit te brengen. Dat gold ook voor de SBB Jubileum lok Re 460 084.

Mvg, Johan.

ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door Blausee-Mitholz

Hi Ronny,

Heeft u deze uitvoering dan ook op de foto?



De Re 460 034 met jubileum logo "die Bahn bewegt" De eerste uitvoering van de Werbung "Zugkraft Aargau"
Foto gemaakt 1997 tijdens de "Ausstellung" te Lausanne ter gelegenheid van 150 jaar spoorwegen in CH.
Alleen de reclameloks van de sponsers hadden de jubileum logo's op de locomotieven staan. Dat waren (uit mijn hoofd) Ajax (schoonmaak middel en niet de voetbalclub [:p]), ADtrans, Zugkraft Aargau en Pepsie Cola.

HAG had het alleen recht om deze uitvoeringen met jubileum logo's in model uit te brengen. Dat gold ook voor de SBB Jubileum lok Re 460 084.

Mvg, Johan.

Yo Johan,

Nee, deze uitovering heb ik niet op foto.
Sinds 1996 ga ik op reis naar Zwitserland en probeer ik telkenmale foto's te nemen van Werbeloks. Het is toch niet zo eenvoudig om ze te treffen, je moet gewoon geluk hebben.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv