Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

OLaerts nieuwe produktie

Gestart door Peter, 02 april 2022, 10:34:30 AM

Peter

Volgens een folder op Facebook is er een prachtige nieuwe produktie reeks  met M4 rijtuigen op komst.
Met vriendelijke groeten
Peter

Sicco

Dat was een post van gisteren, 1 april, met levering op 1 april 2023, met foto's van de Oskar handmonsters van indertijd, in een folder genaamd 'O-models' in dezelfde layout als de folders van 'B-Models'

rixke rail

Ik dacht dat ze dat al veel langer gepland hadden, Peter.
Waarschijnlijk prijzig ...
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Metpetergaathetbeter

#3
en dat lanceerde men op 1 april en de prijs eens bekeken zelf een goederenwagon kan men daar niet meer voor maken

in Duitsland een CFL 800 dacht ik set loc en 3 speciale ertswagen die men nog niet heeft gemaakt met dezelfde uitleveringsdatum

rixke rail

Dat het naar vis ruikt zou natuurlijk ook knnen, Sicco was mij net voor ...  :D
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Metpetergaathetbeter

waren trouwens alleen stuurwagons

amibo

Erg jammer dat ze niet komen, is een belangrijk type rijtuig.

Peter

Zeker?? dat dachten we eerst van de 51 ook. ;)
Met vriendelijke groeten
Peter

Bundesbahnfreak

Misschien Olaerts eens contacteren?  ;)

Rangeerduivel

Citaat van: Bundesbahnfreak op 02 april 2022, 20:32:18 PM
Misschien Olaerts eens contacteren?  ;)

Staat er op facebook klaar en duidelijk bij dat het om een aprilgrap (voor lichtgelovigen) gaat...

;)

Bundesbahnfreak

Hoi Rudy, mijn antwoord was sarcastisch bedoeld  😁. Grtn Rudy

Rangeerduivel

Citaat van: Bundesbahnfreak op 02 april 2022, 21:18:28 PM
Hoi Rudy, mijn antwoord was sarcastisch bedoeld  😁. Grtn Rudy

Ja naamgenoot, van U weten we dat wel... ;D

;)

Peter

Ben tenminste zo sportief om toe te geven dat ik me door Guido heb laten vangen
Ben blijkbaar niet de enige  :D :D :D
Met vriendelijke groeten
Peter

svvander

Absoluut niet Peter... er zijn er nog  ;D We hadden bijna iemand zo ver gekregen om naar ginder te rijden om een voorschot te betalen  :D
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Bundesbahnfreak

Tja, het had gekund he, Guido heeft me ook eens verteld dat hij de M4 wou laten fabriceren, de datum en de layout van O-models maakten collega en mezelf achterdochtig
Nog een fijne zondag. Grtn Rudy