Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

handleiding roco stomer type 90.017

Gestart door Dafke, 27 maart 2022, 21:57:45 PM

Dafke

Beste forumleden,

zoals de titel dus vermeld ben ik op zoek naar de handleidingen die bij de Roco 04116F stomer type 90.017 zitten. Wie kan met helpen aan een copy van deze  handleidingen?

Alvast bedankt,

Dave

rixke rail

Dag Dave,
ik heb de 43 228, dat is de 90 89 (door mij omgenummerd tot 90.039).
Ik neem aan dat alle handleidingen voor de BR57 en afgeleiden dezelfde zijn.
Ik wil deze wel scannen voor jou.
Stuur mij eventueel maar een p.m.
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

stoomlokje

Dafke,
ik heb hier de gevraagde handleiding van de 90017,
Als je mij een PM stuurt met uw mailadres stuur ik het naar jou,
grtjs,
Saskia

Alberke

Te laat maar ik heb ze ook. Mag ik vragen waarom je ze nodig hebt? Ik heb ook zo een paar problemen met die loc.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

rixke rail

Tsja, dat is dan blijkbaar eigen aan dat type, Hugo, want die van mij doet het ook niet te best, ...  :(
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Alberke

Citaat van: rixke rail op 28 maart 2022, 15:25:12 PM
Tsja, dat is dan blijkbaar eigen aan dat type, Hugo, want die van mij doet het ook niet te best, ...  :(
Modelspoorse groeten,
Eric
In de tender heeft Roco een extra stroomafname voorzien, maar die is niet aangesloten. Als je die (met veel gepruts) aan de praat krijgt is het iets beter
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

stoomlokje

Ik heb vandaag 28/3 die 90.017 eens uitgepakt ( daar dat toch moest voor de papieren) en hem op mijn Mä- C-rail testbaan gezet .( de baan wel omgeschakeld naar 2-rail )
een oude roco transfo eraan en bollen maar.
Hij doet het nog prima , zelfs over die C-rail wissels ,en dat na 36 jaar stilstand in de doos.