frustraties

Gestart door Dirky, 27 maart 2022, 19:52:18 PM

Martin Welberg

Leuk topic weer, vermaak me opperbest..

Moet eerlijk zeggen dat ik een kleine wijziging in de forumsoftware best wel ok zou vinden. Ben iemand van "toon alle ongelezen berichten" en dan krijg je idd al het gezever uit de babbelhoek enzo mee. Denk als die niet meer in de lijst zou komen je een lading gezanik al kwijt bent..

dani

Citaat van: Floris op 28 maart 2022, 14:48:45 PM
*nog een hap uit de tafel*
Laat het niet aan je hart komen Floris...     
Dirk heeft eerder ook al wel eens gezegd dat hij het forum de rug toe zou keren maar is terug gekomen.

En dat er hier langs alle kanten op gesprongen wordt ?  Wat wil je nu met zo een uitlokkende titel ?
Bijna even uitnodigend als  "een bouwpakket maken om de spanning weg te werken".     

Het zijn schreeuwen om aandacht en om de schouderklopjes van  "het zal wel over gaan, blijf hier...".    (geloof me ik ken dat zelf ook )
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Stedahult

Citaat van: Klaas Zondervan op 28 maart 2022, 13:35:01 PM

Dus noem dat andere forum gewoon bij de naam en draai er niet omheen.


Ah! De NormZeeuw doet ook een duit in de zak.

Citaat van: Floris op 28 maart 2022, 14:48:45 PM
*nog een hap uit de tafel*

Gaat hier niet, marmer...
Mvh. Steef

Herwig

#33
   Dit lijkt me op het eerste gezicht zoiets als een forumdraadje maken met als titel   "Slechte Moppen van voor den Oorlog" .
   En dan, stel je voor, gezever & verwijten binnenkrijgen dat er potverdorie niks anders dan versleten, dwaze moppen in staan    ::) ???
   Als je iets niet lust, dan lees je het niet verder,  is toch niet complex, of wel dan ?   

    ( trouwens 'k ga zo meteen met een verse koffie terug in 't zonneke zitten, tussen de zoetgevooisde vogelkes ...)

Floris

Tja, als iedereen dat doet gaat er hier nooit meer iemand advies krijgen over hoe een loc te repareren maar alleen 25 pagina's geraas dat die fabrikant niet deugt ::)
Citaat van: Stedahult op 28 maart 2022, 15:17:28 PM

Citaat van: Floris op 28 maart 2022, 14:48:45 PM
*nog een hap uit de tafel*

Gaat hier niet, marmer...
hier wel. spaanplaat. smaakt naar die smerige digestive-koekjes.


Val-Rikard

Ik schreeuw en vraag ook niet om schouderklopjes maar trek wel mijn conclusies.
Het gaat er hem niet om of er al dan niet terecht mag geklaagd worden, het gaat er hem om dat de balans over slaat in één richting en het weinig of niet gaat over leren van elkaar.

eric

En ik die dacht dat Facebook er was om te klagen en te zagen  ;D ;D ;D

evan

Flink zo Dani dat je jezelf hier in herkent.  Er is nog hoop...

Nu je verwijt Dirky dat hij wat in de slachtofferrol kruipt, maar jou kennende ben jij de meester hierin en je spant hier zeker de kroon.  Bovendien heb je al meermaals gezegd dat je weg was van het forum en spijtig genoeg toch duik je telkens weer op om wat in het rond te stampen.  Het heeft dus niets te maken met wat Adrie zegt van dat je direct bent, maar gewoon zelf iemand die om aandacht roept.

Was dit direct genoeg?

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ronny-vdv

Jongens, toch.

Hou het een beetje deftig en hou eens rekening met anderen.
Er zijn anderen die het minder breed hebben, ziek en eenzaam zijn, .... en dan zouden sommigen klagen en zagen.
Dat diegene eens voor de spiegel staan, hun hand boven hun hoofd houden en dan eens goed kijken wie eronder staat.
Velen hebben geen enkele reden om te klagen en zagen, want er zijn veel meer mensen die het slechter hebben dan u en ik kan het weten.

Heb respect voor ieders mening, maar hou het vooral beschaafd.
Mvg,

ronny-vdv

raf

Allee de kar is weer voor het paard gespannen .
Jongens het is een hobby hee en geen werken.
Ik dacht aan de titel te verstaan dat het een topic was waar men zijn frustratie kwijt kon maar niets is blijkbaar minder waar.
Ik ga nog wat doen het is te mooie weer .

Gr Raf en ik zie het wel waar de boot strand
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

#40
Citaat van: evan op 28 maart 2022, 17:47:58 PM
Was dit direct genoeg?

Ja Meneer de BV.... 
Dus als ik het goed begrijp dan  zou je eigenlijk willen dat ik dit forum zo nel mogelijk verlaat en dan gaat alles hier beter worden ?
Verbannen is misschien een optie ?   Onmacht  is een sterke motivatie.
Zijn er nog die er zo over denken ? 
Het is misschien nu  HET moment om allemaal samen te spannen, wie weet gaan de mods dan eens kleur bekennen.

"Applausje voor jezelf, we hebben genoeg gezien"
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

RobVille

Citaat van: dani op 28 maart 2022, 18:38:09 PM
Citaat van: evan op 28 maart 2022, 17:47:58 PM
Was dit direct genoeg?

Ja Meneer de BV.... 
Dus als ik het goed begrijp dan  zou je eigenlijk willen dat ik dit forum zo nel mogelijk verlaat en dan gaat alles hier beter worden ?
Verbannen is misschien een optie ? 

Ik, dus als slachtoffer .......

Groetjes,
Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

dani

Citaat van: RobVille op 28 maart 2022, 18:46:54 PM
Ik, dus als slachtoffer .......
Slachtoffer van wat ? van wie ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Floris

van mij hoef je niet weg hoor, maar uh... kijk je eigen berichten eens na: https://forum.modelspoormagazine.be/index.php?action=profile;area=showposts;u=3151
als je dat zo doorleest zou je niet zeggen dat we hier op een modelspoorforum zitten, toch?

Martin Welberg

#44
Citaat van: dani op 28 maart 2022, 18:49:48 PM
Citaat van: RobVille op 28 maart 2022, 18:46:54 PM
Ik, dus als slachtoffer .......
Slachtoffer van wat ? van wie ?

Hmmm, jij. Je kruipt er al weer aardig in de slachtofferrol, soort van Baudeteke zeg maar.
Vermoed dat Rob dat eigenlijk wil zeggen..