Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

frustraties

Gestart door Dirky, 27 maart 2022, 19:52:18 PM

Dirky

Al geruime tijd is dit forum een uitlaatklep voor frustraties. En als je nog niet gefrustreerd zijt, lees hier enkele berichtjes en 't zal wel in orde komen... daar zal de meute "self-declared experts" wel voor zorgen.
Ik bewonder en bedank de weinigen die hier nog de moeite doen om wat mooie zaken te tonen en die nog proberen om dit forum richting modelspoor te houden.
'k Trek me hier dan ook terug. Mocht er iemand van diegenen die het wel goed menen nog willen terugkomen op één van mijn onderwerpen, stuur je me maar een berichtje... of je vind me wel op FB...

Floris

Tja. Liep vandaag met hetzelfde idee.  :-X

henry

Zonde heren, sta boven deze betweters en andere galspugers.

Er zijn meer mensen die er van genieten dan die u kwaad doen.

Groet

Henry

Floris

Joah, blijf wel hangen hoor. Maarre, wil vooral zeggen dat waar Dirk t over heeft wel n puntje aan t worden is, zegmaar.

SuSke

tja, de post-corona-komkommertijd. Een paar enkelingen die in hun 'drive' gebleven zijn, de rest is stil gevallen en krijgt zijn motor met moeite terug opgestart en dan ga je maar wat staan z**ken.

Gewoon er over lezen en negeren. Of in extremis inderdaad gewoon weg blijven.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Ik vind het spijtig dat vele getalenteerde modelbouwers stuk voor stuk het forum verlaten. Misschien moet iedereen eens hand in eigen boezen steken en nadenken over wat de toegevoegde waarde is aan zijn/haar bijdrage. Als er frustraties zijn, schrijf het dan neer in het daartoe voorziene draadje 'dju toch' maar probeer de mooie bijdragen van de collegae modelbouwers niet te vergallen.
Waarom geen afzonderlijk draadje 'discussies" oprichten om te discussiëren (of bekvechten  ;D) over onderwerpen waar bepaalde heren het niet eens zijn zodoende dat de draadjes niet vervuild worden.
Zorg ervoor dat je in alle discussies respect blijft hebben voor elkaar en vooral, wees niet benauwd om ook eens je ongelijk durven toe te geven.
Ik ben nog altijd van mening dat het forum bedoeld is om van elkaar te leren en om op een gezonde manier te praten over bepaalde technieken, niet om elkaar elkaar af te breken.
Ik besef dat deze bijdrage waarschijnlijk in dovemansoren zal vallen bij de personen waarvoor het bedoeld is maar als dit één persoon aan het denken zet, is mijn opzet geslaagd.
Laat ons proberen om de situatie op het forum terug om te buigen zodat er terug een positieve sfeer heerst.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Michael

Dirky jammer ik hoop dat dit slechts tijdelijk is want ik geniet elke keer weer van je bijdragen.

Koen ik ben het met je eens.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Havoc

Oei, zijn er hier weer op hun tenen getrapt? Niets nieuws, komt op alle forums voor.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

the_gold

#8
Ach Dirk trek het je niet aan.

Ik moet hier meestal ook aan het laatste eind trekken in een discussie. Simpelweg om dat ik geen echte ' modelspoorder 'ben maar gewoon verzamel.
Over laatst wou ik een miniatuurhelikopter schilderen en dat is gewoon een flop geworden. Het is gewoonweg niet op mijn lijf geschreven om te knutselen. Daarom dat ik hier uit de boot val en meestal gewoon meelees. Dagelijks kom ik even kijken en het gebeurt af en toe dat ik iets tegenkom waar ik het bestaan van het forum voor bedank. Tis dus een piece unique...

Laat je dus niet uit je lood slaan door enkelen die wat grommen en blaffen, het zijn ook maar mensen met eventueel een narcistische achtergrond. Wij leren leven met zo'n mensen, zo'n mensen niet met ons.

Om af te sluiten zoals Raymond het zou zeggen, trek het je niet aan...
https://www.youtube.com/watch?v=tRCk08zo0EU

dani

Citaat van: Havoc op 27 maart 2022, 21:54:17 PM
Oei, zijn er hier weer op hun tenen getrapt? Niets nieuws, komt op alle forums voor.
hoort allemaal bij de huidige wappie en woke strekking
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Alberke

Ik moet Dirk gelijk geven. De serieuze vragen/onderwerpen verdrinken in de oeverloze onzin en gezever op dit forum.
Ik blijf enkel volgen in de hoop dat ik af en toe eens wat koren tussen het kaf kan vinden. Er zijn leden die echt hun best doen om anderen te helpen, en ik doe ook mijn best.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Stedahult

Och, ik blijf hier gewoon zo nu en dan een
update plaatsen wanneer er weer wat te zien
is. Het meerendeel laat ik links liggen.
Tenzij het een toevoeging heeft voor mij.

Je kunt ook heel arrogant denken: Laat het
plebs maar in zijn eigen sop gaar koken, Dirky.
Dat werkt bij mij best goed, doe je ding jonge.
Mvh. Steef

Floris

ja, de hele boel negeren buiten je eigen draadje is prima, maar t maakt t forum er niet nuttiger op. Proberen mensen te helpen een probleem met een loc op te lossen vind ik ook altijd wel leuk, maar laatste tijd is dat zowat niet meer te doen omdat die draadjes overspoeld worden met knap vermoeiend wild geraas wat een schande t wel niet is dat zo'n loc t niet doet, bij voorkeur door lui die zelf niet eens zo'n loc hebben.

Stedahult

Ik lees het Floor, en wanneer ik een eventueel
antwoord heb dan deel ik dat. De rest filter ik
gewoon naar het bakje "dom geneuzel". Anders
krijg ik helemaal van die HAF flashbacks...
Mvh. Steef

Floris

HAF-flashbacks, das precies t probleem inderdaad.  ;D
Al moet er daar dan ook nog een moderator alle nuttige posts wissen en t gezeik laten staan.