Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

CB - Fotorail

Gestart door C.B., 23 maart 2022, 23:10:58 PM

C.B.

Omdat ik geen website meer heb , en dan toch maar alles naar Flickr en Facebook upload , wil ik jullie toch laten genieten van enkele foto's uit de collectie.



Sibelit trein 44841 Antwerpen Noord (B) naar Thionville (F) / Sibelin (F).
Te Florenville.



Testrit 16611 van een dubbele M7 op de Athus Meuse lijn naar Virton.
Te Florenville.



Sibelit trein 40306 Milano (It) naar Zeebrugge (B)
Te Florenville.



Sibelit trein 46361 met de Volvo-trein Gent Zeehaven (B) naar Busto Arsizio (It)



DB Trein 45578 Verona Quadrante (It) naar Antwerpen Combinant (B).
Te Gemmenich (B)



Crossrail / BLS met trein 40124 Mortara (It) naar Gent Zeehaven Kluizendok (B)
Te Gemmenich (B)



Eentje die bijna achter mijne hof reed ...  ;D
BLS met de Ambrogio trein 60402 Muizen Goederen (B) naar Montzen (B) tijdens een omleiding.
Te Kloosterheide tussen Lier en Berlaar.



SBB / Lineas Hupac trein 40246 Gallarate (It) naar Antwerpen DS Oorderen HTA (B)
Gemmenich (B)

Wordt vervolgd bij belangstelling. ;D
Groetjes.
Claudio.

ERVIN

Knappe platen Claudio , mijn belangstelling heb je , dus laat het vervolg maar komen.  ;)
Vraagje , wat zijn Sibelit treinen?

C.B.

#2
Dank je Erwin.
Sibelit is feitelijk een operator met hun kantoor in Luxemburg , (een beetje te vergelijken zoals het voormalige Cobra maar ook niet helemaal) , dit is een samenwerking tussen België , Luxemburg en Frankrijk op de goederenas via Frankrijk , en verder naar Zwitserland , Italië en Spanje.

Lineas geeft bepaalde lok's T13 alsook CFL 3000 naar Sibelit die ze verder beheren.
Groetjes.
Claudio.

mark7758

Mooie platen. Ga door. Ik kom te weinig meer in Belgie, om zelf te platen.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Peter

Prachtige foto reeks Claudio.
Je mag er gerust nog meer plaatsten
Met vriendelijke groeten
Peter

Michael

Claudio bedankt voor deze foto reeks, ik kijk al uit naar het vervolg.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Prachtig Claudio, voortdoen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Met zulk mooie platen hier, wil ik wel eens door je Flickr! account struinen om de andere ook te zien  ;D ;D

(Tenzij je ze echt privé wil houden  :()
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

C.B.

Dank je allen.
Dan blijf ik er werk van maken. :D

Groetjes.
Claudio.

mardig23

Wow, wat een knappe foto's Claudio, bedankt!! 8)
Mvg Karl

Michael

Citaat van: SuSke op 24 maart 2022, 11:46:14 AM
Met zulk mooie platen hier, wil ik wel eens door je Flickr! account struinen om de andere ook te zien  ;D ;D

(Tenzij je ze echt privé wil houden  :()

Ik ook ;D ;D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

C.B.

Citaat van: SuSke
...
(Tenzij je ze echt privé wil houden  :()

nee hoor , geen probleem.
Als ik ze prive wil houden , moet ik ze ook niet op FB of Flickr plaatsen denk ik dan.  :D ;)
Alleen de copyright regels navolgen wil ik wel , dat is alles. :D

@ Sven
Dank je wel.
Groetjes.
Claudio.

C.B.

#13
Vele jaren op de Gotthard vertoefd en ben begonnen om ook deze foto's geschikt te maken om te posten.
De eerste 2 uit 2015:



SBB Re 420 215 Lion + een Re 10/10 combinatie met Hupac trein 40241 Antwerpen DS oorderen HTA (B) naar Gallarate (It) , te Giornico / Biaschina (CH).



BLS Re 425 181 en Re 425 182 met de "staal"trein 49005 Emmenbrücke (CH) naar Chiasso SM (It) , te Ambri Piotta (CH).
Groetjes.
Claudio.

Michael

Claudio die eerste foto dat vind ik wel indrukwekkend, niet allen de trein maar de bruggen in de achtergrond heel gaaf.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154