Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

isomosnijder

Gestart door jakke, 22 maart 2022, 12:01:57 PM

jakke

Ik zou graag een isomosnijder , smeltdraad , willen lenen , bruikleen . De plaat 1mx1m is 5 cm dik .
Ik zou graag bespaard willen blijven van isomobolletjes als ik zou zagen . Voor de enkele sneden is nieuw wel duur denk ik. Daarom leenvraag .
Iemand bereidwillig ?
Alvast dank
Jan
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

GvbuuH

Met eigen Trafo, koop er een ampèremeter a € 10,00 en een meter weerstandsdraad a € 2,50 bij (materiaal voor de beugel heb je hopelijk wel) en je mag het allemaal zelf houden, voor een evt. volgende snijbeurt.


dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

jakke

Iedereen bedankt voor reactie en suggestie .
Ik bekijk het .

Jan
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

dani

#6
Citaat van: jakke op 23 maart 2022, 08:53:49 AM
Iedereen bedankt voor reactie en suggestie .
Ik bekijk het .

Jan

Eerlijk gezegd, je zou de mijne wel eens mogen lenen, maar ik vrees dat als je van in Berchem naar Aalst moet komen om die op te halen en dan ndien terug brengen, dat je even veel aan benzine / diesel / trein-tram-bus-tickets  kwijt bent.
En heen en weer sturen met post of koerier kost ook even veel en dan 2 keer risico dat het pakket verloren raakt of er lang over doet met de bijhorende discussies....


Aan de andere kant... als je je stukken al aftekent, mag je ze gerust hier komen snijden hoor . Dan is het maar 1 rit en drinken we er intussen ne koffie (of iets anders) bij

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

sommigen mensen zijn gewoon te goed voor deze wereld......ik meen het hé Dani  ;)

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 23 maart 2022, 11:12:26 AM
sommigen mensen zijn gewoon te goed voor deze wereld......ik meen het hé Dani  ;)

Zeep, slijm, zeep, slijm...... ;D

;)

Metpetergaathetbeter

nee Rudy 't was ne isimosnijder dat hij zocht