Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 223

Gestart door doomslu, 20 maart 2022, 09:47:42 AM

doomslu

Begin april komt het nieuwste nummer uit.



Klik hier voor de nieuwsbrief
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

steamdriven

We kijken er weer naar uit!
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Floris


Metpetergaathetbeter

#3
tja die M6 toch maar beter bekijken eens het zover is, ziet er altvast interessant nr. uit met "gelukkig"weer treinsamenstellingen

GDE

Wat een geweldige cover ! Echt tof . Kijk er enorm naar uit .

OlivierV

Precies een goeie editie, ik zal er nog eens voor naar de krantenhandel moeten gaan.

(Het zijn allemaal goede edities: maar soms staat er eens iets in dat mij geen bal boeit, dus koop ik altijd de edities die me boeien).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

hier stak hij in de brievenbus, snel doorkeken heel wat voor mij toch interessante en fraaie dingen bij.

Mooie banen (Bassin Carlo......) met deskundige uitleg hoe te werk te gaan.....

Verder mooie samenstellingen met een van de mooiste samenstelling die Belgie heeft doorkruist .....wou die altijd al hebben nooit gelukt misschien in de toekomst wel (wel jammer dat daar een aantal rijtuigen inzitten van landen die zich de laatste tijd niet te populair hebben gemaakt

Michael

Ook in Swifterbant MSM223 ontvangen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

hans63

zoo, jammer zeg...

dacht ik vandaag mijn eerste modelbaantje in het blad terug te vinden, blijkt deze toch te zijn geschrapt.
ik vond het ook al zo vreemd dat er geen enkel contact over was geweest...
zo'n cover blijkt nogal aan wijzigingen onderhevig.  ::)


svvander

Aaah hier ook in de bus. Ik ga een avondje vrijaf moeten vragen in het huishouden  ;D
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Johnnytrein

Hier is ons fantastisch maandblad uit de bus genomen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about