Eerlijkheid is Rusland

Gestart door Metpetergaathetbeter, 15 maart 2022, 21:07:50 PM

Metpetergaathetbeter

Zoals jullie ongetwijfeld weten is je mening tegen Poetin laten horen vrij gevaarlijk.


Maar wist je als je je steun voor Poetin wil laten horen, dat nog veel gevaarlijker is . Zie hier het bewijs! Waarschijnlijk gaat men er van uit (en ook bij de Russische politie)als je Poetin steunt je een gevaar bent voor de wereld en Rusland. Zie hier het bewijs !

https://www.mancho.be/2022/03/15/zo-snel-vlieg-je-momenteel-in-rusland-achter-de-tralies/?fbclid=IwAR1stZJ51aca4nY4PBkUTr3d6fJjZahU24d_DsDLBmK0JlXqzOGgUoddsl4

Rangeerduivel

Voor of tegen, het komt er gewoon op neer als je ginder je mening verkondigt wordt het niet in dank afgenomen, ze nemen geen risico's omdat ze maar achteraf te weten komen wat je verkondigd hebt.

Maar mijn mening, (gelukkig mag men ze voorlopig hier nog wel verkondigen) is dat dit niet thuis hoort op een modelspoor- forum, we zien allemaal de ellende als we op het dagelijks nieuws klikken...

;)

doomslu

Citaat van: Rangeerduivel op 15 maart 2022, 21:17:14 PM

Maar mijn mening, (gelukkig mag men ze voorlopig hier nog wel verkondigen) is dat dit niet thuis hoort op een modelspoor- forum, we zien allemaal de ellende als we op het dagelijks nieuws klikken...

;)
Volledig mee eens!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Er is geen enkele manager die je mening in dank afneemt....
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rochevalien

Echte helden zijn het , 5 politiemannen in combat dress tegen 1 ongewapende vrouw .
back in the USSR!!!

Floris

Citaat van: Rangeerduivel op 15 maart 2022, 21:17:14 PM
we zien allemaal de ellende als we op het dagelijks nieuws klikken...

;)
hier hebben we inderdaad al ellende genoeg....
navo no-fly zones boven ingelmunster en diepenbeek! :P

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Floris op 16 maart 2022, 10:58:48 AM
hier hebben we inderdaad al ellende genoeg....
navo no-fly zones boven ingelmunster en diepenbeek! :P
;D

Boemeltrein

Ik heb al de Russische treinen verboden nog op mijn modelbaan te rijden, voor hen blijft het sein op rood  :D