ESU garantie bon

Gestart door oli 11/01, 07 maart 2022, 18:19:23 PM

svvander

Als consument zou je onder de Europese wetgeving nochtans recht in je schoenen staan. (Maar het klop wel: we hebben het zelf al genoeg meegemaakt, ja zelf met een splinternieuwe wagen die van dag 1 problemen had... nooit opgelost geraakt)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Brunel

Mijn ervaring met de decoderfabrikanten - het ging hier over een decoder weten we nog wel  :) - is dat die niet moeilijk doen en gewoon vervangen. Bijna ongeacht de oorzaak van het defect als die oorzaak al is te achterhalen. Het zal wel een keer ophouden als je met de zoveelste gebraden decoder aankomt, maar dat stadium heb ik nooit bereikt.  :D

Winkels weten dat ook en doen in de regel ook niet moeilijk met decoders. Ze krijgen ze ook vervangen. Moet je de winkel natuurlijk wel de kans geven het voor je op te lossen.  :P

oli 11/01



VoilĂ , zonder bon maar met een duplicata van de factuur waarop mijn gegevens geschreven waren.
Nu, juist wachten.
Ik vind toch dat het het werk is vanwaar Je het gekocht hebt.

oli 11/01



Het was dus helemaal geen probleem van motor ( Roco ) of verbinding ( ik heb er al meer dan 60 geplaatst ), wel een komponent probleem.