Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

ESU garantie bon

Gestart door oli 11/01, 07 maart 2022, 18:19:23 PM

gekendevent

#15
slechtste reklame (en intimidatie die al eens gebeurd is hier).Ze lezen blijkbaar mee maar vegen hun voeten aan degelijke oplossingen voor problemen.Als ik zo een mail zou krijgen ga ik er wel ff verder mee want er is al eens een lid buiten gepest .

Ps : je was hier blijkbaar mss wel zelf beetje in fout maar dan hadden ze ook hier kunnen reageren vermits ze stiekem mee lezen maar te bot zijn te antwoorden.Service noemt bij mij anders.Ooit een fantastische zaak geweest maar heden helaas niet meer zoals toen.

Dit is mijn opinie en moeten anderen niet delen hoor.Heb helemaal geen hetze tegen deze winkel maar eerlijk is ieder zijn mening zeggen en niet stiekem achterbaks reageren in PM als je hier meeleest.
oud gekende telefoon

doomslu

#16
Citaat van: gekendevent op 09 maart 2022, 18:19:17 PM
... Heb helemaal geen hetze tegen deze winkel maar eerlijk is ieder zijn mening zeggen en niet stiekem achterbaks reageren in PM als je hier meeleest.
Johnny, het enige wat jij dit forum 'bijbrengt' is nochtans enkel dat.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ACFI

#17
<snip>

ACFI

Thommy

Citaat van: oli 11/01 op 09 maart 2022, 18:08:47 PM
En, ja, ingeplaats in een oude Roco. Waar ben ik fout, staat het ergens geschreven ?

Hmm heb ook wel al een decoder opgeblazen met een oude roco, oudere decoder. Maar normaal zouden die 5's daar wel mee om moeten kunnen, tenzij die over de 1.5A trekt
Nu heb er ook lopen zonder problemen met gewone decoders, dus geen idee of ze dat bedoelen
Greetz

Thommy

oli 11/01

Oude Roco, maar geen grote dikke motor


Rangeerduivel

#20
Mijn 1ste Roco HLE20  was er één met een ronde dikke motor en een ESU V3.0 er in en die heeft zeer lange treinen getrokken,
nooit problemen gehad...dus, als hij goed aangesloten is...
Nu staat hij te rusten bij een verzamelaar die geen baan heeft, en die ook bij Amsac niet meer binnen mag... ;D

;)

raf

hier verschillende oude roco met dikke motor en V4 esu decoders
geen enkel probleem deze trekken zonder morren 15 wagons .
ok er zijn er die na BV 3 dagen de geest gaven maar dat was een productie fout en deze werden gewoon vervangen .
en ook het waren (sorry maar ik moet gissen)niet altijd roco's met een dikke motor .
bij de V5 kun je de motor stroom in stellen bij de V4 kan dit niet

dus mijn hervaring is dat als alles goed aangesloten is de motor niet echt de oorzaak zal zijn
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Brunel

Maar goed, het model heeft geen dikke motor, we weten niet waarom de decoder defect is geraakt (gebeurt toch meestal niet vanzelf) en de verwijten die Olivier in de eerste post maakte blijken grotendeels of helemaal onterecht. Van Biervliet heeft de kans niet gekregen het netjes af te handelen en werd hier maar vast aan de schandpaal genageld.

Dat allemaal zo zijnde vind ik dat een forum daarvoor niet is bedoeld.

doomslu

Citaat van: Brunel op 10 maart 2022, 08:31:56 AM

Dat allemaal zo zijnde vind ik dat een forum daarvoor niet is bedoeld.
Dat denk ik ook.
We zouden beter dit draadje naar de prullenmand verplaatsen, waar het hoort.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Luc, volledig mee eens.
Dit soort draadjes mogen van mij gelijk op slot gaan in de toekomst.
Ze verzieken de sfeer op het forum en blijkbaar kan er over niets anders meer geschreven worden.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Citaat van: SuSke op 10 maart 2022, 10:49:10 AM
Luc, volledig mee eens.
Dit soort draadjes mogen van mij gelijk op slot gaan in de toekomst.
Ze verzieken de sfeer op het forum en blijkbaar kan er over niets anders meer geschreven worden.


Op slot? Gewoon verwijderen!

Iemand die niet het hele draadje leest, maar enkel de eerste bijdragen, zal denken dat Van Biervliet een slechte winkel is. En zo zijn er genoeg mensen die enkel de oorspronkelijke post lezen en niet zien dat er wel degelijk een oplossing was, maar dat degene die het draadje start zelf in fout was.

Ik word er een beetje moedeloos van dat men steeds opnieuw handelaars aan de schandpaal nagelt terwijl men, als puntje bij paaltje komt, zelf in fout is.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

rgp

Allez,

Dit forum is er een van "make love not war" en als ge u laat "oplichten" moet ge hier niet zijn.

Ge zou sommige dingen beginnen denken. >:(

Roland

Brunel

Er is hier niemand opgelicht. De winkel heeft ook niets verkeerd gedaan.
Denk dat de post van Roland een variant is van wat Suske bedoelt.

oli 11/01

Ik heb in mijn eerste draad wat niet juist was verwijderd.
Nu gaat het alleen over dit garantiebon en ook wat de motor betreft.

Is zo iedereen blij ?? ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Brunel