Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Vauxhall Viva in H0 ??

Gestart door Peter, 20 februari 2022, 10:00:20 AM

Peter

Bestaat er een H0 model van de Vauhall Viva ?
En dan bedoel ik wel een 1/87 schaal en niet de Engelse 1/76
Bedankt alvast
Met vriendelijke groeten
Peter

Herwig


Welke van de 3 generaties, Peter ?     A, B, C ?

Van de 1ste, kleine vierkantige Viva vind je op 't internet een modelletje 1/87, behalve als dit niet klopt en toch 1/76ste is .

Peter

#2
Herwig, ik zoek een Viva 1972 1300.zo zoek ik ook een Lloyd LT 500 in 1/87 van het merk Leo in Lichtblauw
Een handelaar in Nederland verkoopt die oa. maar nog geen antwoord gekregen van Harlaar modeltreinen
Met vriendelijke groeten
Peter

Herwig


Metpetergaathetbeter

Misschien niet opgemerkt dat het weekend/zondag is en dat in sommige streken van Nederland op de dag des Heeren zelfs webside's uitliggen( met die vermelding dat hij uitlag).Ik vond het vroeger al vreemd en hier zo'n link plaatste)

Peter

Heb vandaag wel antwoord gekregen van Halaar. Het Lloyd modelletje van Neo is bij hen nog niet in voorraad terwijl bij sommige ander handelaars het al uitverkocht is
Ook varieren de prijzen nogal gaande van 20,00 euro tot 62,00 euro
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

ik zou mij lever toch 3,4 of 5 andere auto's kopen. er reden er hier wel een aantal maar toch niet echt met hopen hier reden eerder meer Opel's rond

Rochevalien

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 februari 2022, 15:26:42 PM
Misschien niet opgemerkt dat het weekend/zondag is en dat in sommige streken van Nederland op de dag des Heeren zelfs webside's uitliggen( met die vermelding dat hij uitlag).Ik vond het vroeger al vreemd en hier zo'n link plaatste)

Hoe kan een website er " uitliggen " omdat het zondag is ? cyberaanval misschien?  ;D ;D ;D

Metpetergaathetbeter

U lacht er stond gewoon geschreven dat men die op de dag des Heeren niet kon bekijken (zonder cyberaanvallen) !

SuSke

Er zijn in Nederland nog van die gemeenschappen waar dat lukt...
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rochevalien

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 februari 2022, 18:03:53 PM
U lacht er stond gewoon geschreven dat men die op de dag des Heeren niet kon bekijken (zonder cyberaanvallen) !
Yeah right , Ik verbaas mij al lang niet meer over de vele onzin en bullshit die hier voor waarheid
wordt verkocht ;) ;)

Metpetergaathetbeter

#11
https://www.200ok.nl/websites-op-zondag-gesloten/ misschien volgende zondag eens kijken

Peter

In Staphorst is er zo'n gemeenschap. Zeer gelovige maar heel vriendelijke mensen
Met vriendelijke groeten
Peter