Welke airbrush

Gestart door Boemeltrein, 19 februari 2022, 20:33:55 PM

Dirky

Citaat van: Boemeltrein op 21 februari 2022, 18:05:53 PM
Ja, Alberke, ge slaat hier wel een nagel op de kop, had ik nog niet bij stil gestaan. Naast mijn kelder is er de garage misschien het in de garage doen met de poort open. Ik denk niet dat ik nu een nieuwe topic ga starten over een afzuiginstallatie ;D

Gewoon op 2deHands een dampkap zoeken die je kan rechtzetten achter je spuitwerk. In plaats van het dikke filter volstaat een veel dunner filtertje. Je zal versteld staan hoeveel verf-stof dat ding opvangt.

Havoc

En als je met sommige verfen spuit, een masker met filters voor organische dampen. Ben 1 keer 3 dagen mottig geweest, geen 2 keer.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Martin Welberg

Citaat van: Alberke op 21 februari 2022, 19:26:04 PM
En waar jij woont is het altijd goed weer, want onder de 18 graden zou ik niet spuiten, en als het te warm is droogt de verf al voor ze het model bereikt heeft.
Jaja, ik heb een dure airbrush en een stevige compressor, en toch wil het niet lukken, hoe komt dat nu toch!  ;D
Omdat er aardig wat meer bij komt kijken dan psssscht doen.

Spuit rustig onder de 18 graden, alhoewel minder dan 5 graden is vanwege te blauwe klauwen wel een probleem..

Alberke

Ge  kunt er altijd antivries in doen. ;D
Raar dat de gebruiksaanwijzingen toch af raden hun verf beneden de 18° te gebruiken.
Maar ik leg mij neer bij het advies van de meester!
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D