Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

kwaliteit en afwerking Piko

Gestart door Dirk, 19 februari 2022, 14:39:45 PM

ERVIN

Helemaal mee eens Kris , als het goed is mag/moet het gezegd worden , maar ik volg ook de redenering van Robbe , ik zie ze ook liever met twee of drie stelletjes aan mekaar hangen , en dan ben je heel wat euro's armer.
Dat de stelletjes die Piko nu maakt niet op onze desiro lijken had ik eerlijk gezegd nog niet gezien , nog niet echt op gelet ook niet.  :-\

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 20 februari 2022, 16:22:51 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 februari 2022, 16:09:16 PM
dat is vrij snel te verhelpen als men dat wil doen hé ?

O ja natuurlijk, fluitje van een cent en zo gefikst!
Maar ik zie je er toch nog niet direkt aan te beginnen... ::)

;)
Piko  ze kwamen reeds met andere zaken uit die geen gemeenschappelijke kenmerken van Duitse zaken hadden. We waren toch over verschillende merken van Modeltreinen bezig

Rochevalien

Citaat van: Dirk op 19 februari 2022, 14:39:45 PM
Allen,
tijdens het surfen zag ik dat Piko volgende maand uit komt met de New Look van de M6 dubbeldekker. Ik heb een foto van het echte stuurstand gezien en dat zie ik wel zitten op mijn baan, zeker voor die prijs. Alleen jen ik Piko niet zo zeer wat betreft de afwerking. Vandaar de vraag, hoe is deze in het algemeen? Is het omdel kwaliteit of speelgoed kwaliteit?

mvg

Dirk

U heeft waarschijnlijk de grote Brossel, zijn neefje de reeks 46 ,de reeks 28 ,de vele rangeerloks EN de ontelbare goederenwagons gemist die Piko de afgelopen jaren heeft uitgebracht? Net terug van Bujumbura misschien?  ;D ;D ;D