Over service gesproken

Gestart door Peter, 18 februari 2022, 15:12:28 PM

Peter

Door onze verhuis was er blijkbaar bij het in of uitpakken een spiegeltje verloren geraakt van mijn Rietze modelletje van een Ford Transit  in DHL versie
maandag een mailtje naar Rietze en vandaag een aangetekend omslagje met 3 setjes met telkens 2 spiegeltje GRATIS.
Over service gesproken!  :) :) :)

P1000129 by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

gekendevent

super. Kunnen velen zich aan spiegelen :)
oud gekende telefoon

raf

ken het zo van revell
trapjes verloren van een boor eiland en mail gedaan weekje daarna pakketje met meer dan voldoende trapjes

jaren nadien twee helften van een duikboot romp slecht gegoten in de plastiek
week daarna twee nieuwe helften

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

svvander

Inderdaad, Revell is een voorbeeld. Al verscheidene malen kleinere onderdelen die beschadigd waren gratis en binnen de paar dagen ontvangen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

oebr

bij Rietze zijn ze inderdaad super vriendelijk en attent.

Over Revell gesproken, die hebben stiekum een kantoortje in Antwerpen heb ik ontdekt.
Voor Belgische medewerkers van de ontwikkelingsafdeling. Je kan er dus geen stukjes halen,
maar toch een leuk wistjedatje ;-)
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

adrievans

#5
Zal wel in verkeerde draadje zitten maar goed.
Gisteren middag wat onderdelen bestelt bij micromotors.eu en vandaag kwam het pakketje al aan.
Over snelle levering gesproken.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Metpetergaathetbeter

bij sommigen gaat het vanzelfs en vliegensvlug, gedienstig en klantvriendelijk anderen schijnen dat niet te begrijpoen dat het ook zo kan en eigenlijk zo moet !

Een tevreden klant is goud waard op termijn en die blijft komen/kopen

ERVIN

Klopt , hier ook tevreden over mijn bestelling , ik heb in Frankrijk een nieuwe LS loc gekocht , was echt een koopje , verleden week zondag betaald , woensdag reeds toegekomen , volgende keer zeker weer iets bestellen ginder.

vanmiegroet

Ja kijk Peter, dat kan er gebeuren als er nog een voorraad is van een product dat niet geproduceerd werd in 1970.
Soms is er eenmaal voorraad, soms niet, blij voor u dat je hier nog reserveonderdelen hebt kunnen krijgen
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer