Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

site waar ik DC assen kan bestellen

Gestart door Dirk, 15 februari 2022, 13:57:33 PM

Dirk

Omdat ik al enkele jaren ben over gestapt naar DC heb ik nog verschillende wagons met AC assen, nu heeft er onlangs in een draadje iemand enkele url's geplaatst van shop die assen verkopen. Ik heb enkele oudere sites, maar die bestaan helaas niet meer. Ook een Duitse shop die uitsluitend assen maakt, maar die levert blijkbaar alleen in Duitsland.
Daarom de vraag of er iemand nog een shop kent die aan betaalbare prijzen assen levert.
Ik heb hier ondertussen een zakje met een 100tal AC assen, van diverse maten, die wil ik wel kwijt, maar dan zou ik die allemaal moeten opmeten,  en dat is iets dat ik liever uitstel ;-)

mvg

Dirk
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

Brunel

#1
In Nederland verkoopt ETS in Emmen wielstellen in verschillende maten en tegen wat lagere prijzen dan de wielstellen van de grote fabrikanten.
https://www.etsemmen.nl/Wielen/Gelijkstroom-HO

En volgens mij levert deze winkel nog steeds de wielstellen van radsatz.de
https://modellbahnmarkt24.de/Modellbahn-Radsaetze:::232.html

SuSke

Citaat van: Dirk op 15 februari 2022, 13:57:33 PM
...Ook een Duitse shop die uitsluitend assen maakt, maar die levert blijkbaar alleen in Duitsland....

Stuur die man gewoon een mailtje met wat je graag wil hebben. Die levert wel uit naar Belgiƫ, maar je moet er om vragen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Dirk

#3
Citeer

Stuur die man gewoon een mailtje met wat je graag wil hebben. Die levert wel uit naar Belgiƫ, maar je moet er om vragen.

idd, bij deze gedaan en vlug een reactie.
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

patrick smout

Dag Dirk,

Ik kan bevestigen dat ik goede ervaring heb met ModelBahnMarkt.
Al meerdere keren probleemloos besteld en geleverd.
Met vriendelijke groeten,

Patrick Smout