zoek handleiding in nederlands van wintrack 15.0

Gestart door timo, 14 februari 2022, 20:11:14 PM

timo

hallo, zou er mij iemand kunnen helpen ik heb vandaag mijn pakket gekregen van viesmann wintrack 15.0 voor baan ontwerpen te maken.
nu is probleem het staat allemaal in het duits wat ik niet ken dus. ondertussen al zitten zoeken achter handleiding in nederlands op pc maar niets te vinden.
zou er toevallig iemand die handleiding in nederlands hebben zo dat ik met het programma kan werken. grt timo
 
timothy

perk

is je Engels beter?    Mijn Duits is zo goed als onbestaande.

volgens https://www.wintrack.de/usa.html zou "The complete English manual and tutorial is included in the help files." 

laat eens iets weten hoe het bevalt?   Ik zoek op termijn naar ook zoiets.

grts

Rangeerduivel

Indien het echt niet zou lukken, kopieren en plakken in Deepl-vertaler Duits/Nederlands
Waarom Deepl, omdat die 10x beter is dan bvb Google ::)

;)

gekendevent

ze is te koop bij lippe maar vind dit echt schandalig want ze zijn in belgie verplicht volgens wet een nederlandse handleiding gratis te beschikking te stellen.
oud gekende telefoon

rgp

Johny,

je hebt gelijk en ongelijk.

Lippe is in Duitsland, dus is een handleiding in het Duits voldoende, daarentegen als je het bij een Belgische handelaar koopt moet er onder andere een handleiding in het Nederlands bij zitten.

Roland

ACFI

Vroeger bestond een nederlandstalige versie van Wintrack. Die moest je bij de "vertaler" aankopen.

Op de website van keuterman (keuterman.nl) vind je nog een versie 13 NL die je kan aankopen.

Lippe verkoopt de software en verwijst voor de handleiding naar ... Viessmann. Op de site van Viessmann kost de duitse handleiding 5 euro.

Maar als je een licentie hebt voor de duitse versie, kan je over die versie toch de engelse versie over kopieren?

ACFI

PS. Johny als je bij Lippe besteld, gelden de Duitse wetten. En voor de doorsnee duitser is het ok, als er een handleiding auf Deutsch bijzit. 

gekendevent

nederlansdstalig is ook te koop voor 5 euro.Download gewoon een lagere versie en zoveel verschil zit er niet op hoor
oud gekende telefoon