Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Help!!!

Gestart door Rangeerduivel, 12 februari 2022, 12:52:48 PM

Rangeerduivel

Regelmatig komt het voor dat ik mijn taakbalk bovenaan mijn scherm kwijt ben,
Wie kan mij zeggen hoe ik die terug vind, ik ben leek in computerland
De belangrijkste tabbladen zoals Mailbox, MSM-forum, KBC en ING self banking enz... zijn nochtans vastgemaakt, toch verdwijnen ze steeds...

;)

Ronald

Windows? Misschien per ongeluk F11 gedrukt? Dan krijg je volledig scherm en zijn je tabbladen verdwenen :)

Rangeerduivel

Citaat van: Ronald op 12 februari 2022, 12:59:43 PM
Windows? Misschien per ongeluk F11 gedrukt? Dan krijg je volledig scherm en zijn je tabbladen verdwenen :)

Tja, sluit ik niet uit, maar de vraag is, hoe krijg ik ze terug...?

;)

Floris


PietB

#4
Citaat van: Rangeerduivel op 12 februari 2022, 13:34:23 PM

Tja, sluit ik niet uit, maar de vraag is, hoe krijg ik ze terug...?

;)
nog een keer op F11 drukken.
Floris was net ff eerder. 8)

Rangeerduivel

Citaat van: PietB op 12 februari 2022, 13:40:35 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 12 februari 2022, 13:34:23 PM

Tja, sluit ik niet uit, maar de vraag is, hoe krijg ik ze terug...?

;)
nog een keer op F11 drukken.

Dit is een Italiaanse (QWERTY) uitvoering, niets is wat het lijkt!
F11 dient hier om helderheid scherm te verminderen, F12 maakt hem dan weer helder... ::)

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Floris op 12 februari 2022, 13:38:09 PM
druk op F11
prachtig maar als je iets verkeerd doet en is het volgende als je het niet weet liever niks doen, touwens je reacties zijn altijd goud waard ;)

Alberke

Hebt ge er de nodige handgebaren bij gemaakt ;D

serieus: beweeg je muis eens naar de (boven of onder) rand van het scherm.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Havoc

Het zou al helpen moesten we weten over wat het gaat... Het ene OS is het andere niet en de ene browser is ook de andere niet.

Als F11 de helderheid regelt, dan gok ik dat je een laptop gebruikt en tegelijk ook op een andere toets moet drukken waar zoiets als "Fn" of zo op staat. Bij een Dell laptop is F11 en dimmen dezelfde toets. Die "Fn" touts staat onderaan het toetsenbord links. Eerst "ctrl", dan de "Fn" dan de "windows" dan de "alt".
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

eens een los Azerty klavier op aansluiten weet niet of dat kan ? Of mijn zoon zegt om op f11 + fn te drukken. Maar daar los je het probleem, kan Olivier niet eens vanop afstand regelen :-\

Metpetergaathetbeter

#10
Staat die op vertalen dan kun je naar oplossingen in Nederlands zoeken. Mijn zoon zegt als dat extern klavier koopt dat je dan voor eeuwig en altijd van je problemen af bent of toch voor een heel groot stuk.

Simpler zou zijn ga naar de winkel waar je hem kocht, ik denk dat die mensen je met veel plezier gaan helpen en kijk eens of je geholpen bent met met een Azerty klavier.

PaulC

Probeer de Escape (<ESC>) toets eens

Paul

dani

wlke O/S en browser gebruik je ?

De shortcuts  op bvb een MAC  OS-X mety Safari zijn toch lichtjes anders dan een WIN10 met Google Chrome  of zelfs WIN1 met EDGE

Zolang we dat niet weten is het mikken naar de lucht en in het ijle slaan naar een ei dat er niet ligt

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 12 februari 2022, 14:27:50 PM
wlke O/S en browser gebruik je ?

De shortcuts  op bvb een MAC  OS-X mety Safari zijn toch lichtjes anders dan een WIN10 met Google Chrome  of zelfs WIN1 met EDGE

Zolang we dat niet weten is het mikken naar de lucht en in het ijle slaan naar een ei dat er niet ligt

Al het vorige al geprobeerd en niks helpt,

en hier snap ik de ballen van, ik was leek, zei ik toch al...

;)

Boemeltrein

Je hebt volgens mij per ongeluk je taakbalk geminimaliseerd.
Probeer dit even,
Druk Rechtermuisknop op je bureaublad en kies voor Aan Persoonlijke Voorkeur Aanpassen.
In de Rechteronderkant, kies voor de optie Taakbalk.
Haal het vinkje weg voor Taakbalk Automatisch Verbergen.
Bevestig met OK.