Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Help!!!

Gestart door Rangeerduivel, 12 februari 2022, 12:52:48 PM

Rangeerduivel

Regelmatig komt het voor dat ik mijn taakbalk bovenaan mijn scherm kwijt ben,
Wie kan mij zeggen hoe ik die terug vind, ik ben leek in computerland
De belangrijkste tabbladen zoals Mailbox, MSM-forum, KBC en ING self banking enz... zijn nochtans vastgemaakt, toch verdwijnen ze steeds...

;)

Ronald

Windows? Misschien per ongeluk F11 gedrukt? Dan krijg je volledig scherm en zijn je tabbladen verdwenen :)

Rangeerduivel

Citaat van: Ronald op 12 februari 2022, 12:59:43 PM
Windows? Misschien per ongeluk F11 gedrukt? Dan krijg je volledig scherm en zijn je tabbladen verdwenen :)

Tja, sluit ik niet uit, maar de vraag is, hoe krijg ik ze terug...?

;)

Floris


PietB

#4
Citaat van: Rangeerduivel op 12 februari 2022, 13:34:23 PM

Tja, sluit ik niet uit, maar de vraag is, hoe krijg ik ze terug...?

;)
nog een keer op F11 drukken.
Floris was net ff eerder. 8)

Rangeerduivel

Citaat van: PietB op 12 februari 2022, 13:40:35 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 12 februari 2022, 13:34:23 PM

Tja, sluit ik niet uit, maar de vraag is, hoe krijg ik ze terug...?

;)
nog een keer op F11 drukken.

Dit is een Italiaanse (QWERTY) uitvoering, niets is wat het lijkt!
F11 dient hier om helderheid scherm te verminderen, F12 maakt hem dan weer helder... ::)

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Floris op 12 februari 2022, 13:38:09 PM
druk op F11
prachtig maar als je iets verkeerd doet en is het volgende als je het niet weet liever niks doen, touwens je reacties zijn altijd goud waard ;)

Alberke

Hebt ge er de nodige handgebaren bij gemaakt ;D

serieus: beweeg je muis eens naar de (boven of onder) rand van het scherm.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Havoc

Het zou al helpen moesten we weten over wat het gaat... Het ene OS is het andere niet en de ene browser is ook de andere niet.