OntraXS! 2022

Gestart door Martin Welberg, 09 februari 2022, 17:05:38 PM

Floris

Ik ga dr denk ik vooral zitten. 8)

vyncky

Citaat van: SuSke op 12 augustus 2022, 21:56:16 PM
tussen rondwandelen en koffie drinken, zal ik er dus wel staan  ;D ;D

Af en toe zitten ook. 3 dagen staan is ook niet alles 😉.
Ik kijk er al naar uit!

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Stedahult

Ik zet een stretcher onder de baan  8)
Mvh. Steef

mark7758

Hoezo? Kan je wel een lift geven naar je huis. (Hoef misschien niet eens echt om te rijden.  8) )
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Stedahult

Hoeft niet, slaap in een hotel. De stretcher
is ervoor wanneer ik na uren ouwenelen
even een dutje moet doen. Ben tenslotte
ook geen 25 meer  ::)
Mvh. Steef

sdz1976

Ook Cubana van Valentijn en mij zal er te zien  zijn 

dddddd by Samuel De Zutter, on Flickr


hh by Samuel De Zutter, on Flickr


jjjjjj by Samuel De Zutter, on Flickr




kkcg by Samuel De Zutter, on Flickr



Grtz,

De Cubanen


www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

renstimpie

MSC HET SPOOR zal er ook zijn..  met de nieuweling "Braives" 

Koen

Ik hoop dat het dit jaar lukt om daar te geraken. Ik probeer al jaren naar Ontrax te gaan maar telkens komt er wel iets tussen (ziekte, Corona, afgelastingen ...).
Dit jaar moet het gewoon lukken. Ik heb al zoveel over deze beurs gehoord en gelezen dat ik het met eigen ogen wil zien.
Net hetzelfde voor Orléans. Helaas is deze beurs dit jaar afgelast  :( . Laat ons hopen dat het volgend jaar lukt. Naar ik gehoord heb, zou Lille niet meer doorgaan omwille van de hoge kosten. Als dit zo is, zou dit heel spijtig zijn want dit was ook een knappe beurs.

Groetjes,
Koen

Nooit te oud om te leren

vanmiegroet

Citaat van: martintje op 12 augustus 2022, 16:58:20 PM
Even een kleine update, zodat jullie de datum niet vergeten  :) Laatste dagen van de vakantie even voor gaan zitten, maar de plattegrond is zo goed als Klaar
Ok, er zijn wat minder banen dit jaar ( meerdere deelnemers uit 2020 konden geen vrij krijgen of andere redenen), 24 stuks met nummer, maar daar staat tegenover dat het weinig kijkkastjes zijn dit jaar
Dus voor de liefhebber van de wat grotere banen, die zal het wat meer naar zijn zin hebben3 baantjes van onder de 120 cm lengte, de rest is 350cm en langer , veeel langer
En aangezien de post expositie er ook nog is, dubbel plezier.... en een volle hal

Zalig  ;D

Content dat het ulder eindelijk is gelukt, of ik dit jaar nog ga kunnen passeren: ik weet het niet maar wel zalig om te horen na de zéér uitdrukkelijke wens tijdens de MTD dat het ulder écht gelukt is  ;D ;D ;D
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

renstimpie

#24
Hieronder al een kleine teaser!! 




martintje

Citaat van: vanmiegroet op 14 augustus 2022, 22:21:35 PM

Zalig  ;D

Content dat het ulder eindelijk is gelukt, of ik dit jaar nog ga kunnen passeren: ik weet het niet maar wel zalig om te horen na de zéér uitdrukkelijke wens tijdens de MTD dat het ulder écht gelukt is  ;D ;D ;D


Dank Koen, en weer wat geleerd, moest toch even stevig googlen op ulder  ;D ;D

Mvg Marty

Floris

KIJK MAMA IK STA IN DE KRAAAANT by Floris Dilz, on Flickr

Blijkbaar zijn dr een paar verwarde types die denken dat ze met mijn bek in de krant meer bezoekers aantrekken.  ::) :P

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

martintje

Het taalgebruik van Floris is redelijk in stand gehouden door de reporter  ;D ;D
Mvg Marty

Floris

ja dat viel mij dus ook al op. Vond al dat eea veel erger gekund had zegmaar.