OntraXS! 2022

Gestart door Martin Welberg, 09 februari 2022, 17:05:38 PM

Martin Welberg

Zoals velen ondertussen al wel weten is de datum die stond voor maart geannuleerd.
Als organisatie en namens het NSM zijn we wel verheugd mede te kunnen delen dat de editie van dit jaar plaats gaat vinden op 23,24 en 25 september,
We hebben een mooie line -up aan banen en hopen velen van jullie te kunnen begroeten.

Grtz Martin

renstimpie


oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

PeterVG

Mijn jaarlijkse afspraak in Mariembourg om stoom te snuiven.

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Martin Welberg

Hopelijk knoeien we niet met eventuele Belgische data, heb er geprobeerd in de adviezen naar het museum zoveel mogelijk rekening mee te houden.

martintje

#8
Even een kleine update, zodat jullie de datum niet vergeten  :) Laatste dagen van de vakantie even voor gaan zitten, maar de plattegrond is zo goed als Klaar
Ok, er zijn wat minder banen dit jaar ( meerdere deelnemers uit 2020 konden geen vrij krijgen of andere redenen), 24 stuks met nummer, maar daar staat tegenover dat het weinig kijkkastjes zijn dit jaar
Dus voor de liefhebber van de wat grotere banen, die zal het wat meer naar zijn zin hebben3 baantjes van onder de 120 cm lengte, de rest is 350cm en langer , veeel langer
En aangezien de post expositie er ook nog is, dubbel plezier.... en een volle hal 
Mvg Marty

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Dan zal ik ook maar langs komen. Als Luc er staat?  Dan moet je er ook maar langs. 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Ik ga daar niet staan, maar rondwandelen en misschien af en toe zitten.  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Dan daar ook maar samen koffie drinken. 8) 8) 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

martintje

CiteerIk ga daar niet staan, maar rondwandelen en misschien af en toe zitten


Precies wat ik ook ga doen Luc  ;D ;D
Mvg Marty

SuSke

tussen rondwandelen en koffie drinken, zal ik er dus wel staan  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.