Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

hifi winkels?

Gestart door Havoc, 07 februari 2022, 13:22:12 PM

59erke

Citaat van: Havoc op 07 februari 2022, 17:21:24 PM
Alpha hebben we al gehad. Sorry, maar ver, héél ver buiten mijn budget. Ik zou graag wisselgeld hebben van 25000 euro.

Hifi Corner... ben eens op de website gaan kijken. Lastige site om ook maar iets te vinden. En wat je vindt is zoals bij Alpha, peperduur.
Gramo geen "geen items gevonden" als je hifi zoekt. Hebben zo te zien enkel tv's.

Tja was te verwachten de meeste hifi winkels die overblijven bieden dan ook high end spul aan. Waar is de tijd dat de Katelijnevest het Mekka van de hifi winkels was ? Waar ik ook nog goede ervaringen mee heb is De Poorter in Hemiksem (tussen Antwerpen en Boom) maar ben daar in jaren niet meer geweest
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

dani

conrad.be

ok, het is geen echte winkel maar ik heb daar al heel goeie ervaringen mee
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

gardevil

Citaat van: Havoc op 07 februari 2022, 20:35:06 PM
Citaat van: gardevil op 07 februari 2022, 18:39:01 PM
BOL.com:
https://www.bol.com/be/nl/p/lenco-dir-250bk-internet-radio-met-dab-bluetooth-en-mp3-speler-zwart/9300000021367218/?bltgh=nZNZ2KlxgL8CLoIG3ZpEYA.2_18.21.ProductTitle deze is wel DAB+

of deze
https://www.bol.com/be/nl/p/biamp-internet-radio-dab-fm-spotify-connect-pmr4000rmkiii/9300000015766282/?bltgh=hCa8u4wZKxaRYO77dF9I2A.2_9.10.ProductPage

Er zijn er nog.
Die van mij voldoet is ook nog van een ander merk. Geen topper, maar voldoende.

Yep, er zijn er zo nog. Eigenlijk allemaal dezelfde met een ander etiket. Het zal zoiets moeten worden. Maar ik had die graag eerst eens in het echt gezien. De handleidingen van die dingen zijn meestal "gene vette".
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Havoc

Citaat van: dani op 07 februari 2022, 20:26:05 PM
conrad.be

ok, het is geen echte winkel maar ik heb daar al heel goeie ervaringen mee
Zolang Conrad met PostNL verstuurd bestel ik daar niets meer. Niks dan slechte ervaringen. Vroeger toen je nog in duitsland kon bestellen was dat prima. Maar sinds je in .be MOET bestellen is het rampzalig.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Herwig


stoomlokje

Citaat van: Havoc op 07 februari 2022, 20:36:37 PM
Citaat van: dani op 07 februari 2022, 20:26:05 PM
conrad.be

ok, het is geen echte winkel maar ik heb daar al heel goeie ervaringen mee
Zolang Conrad met PostNL verstuurd bestel ik daar niets meer. Niks dan slechte ervaringen. Vroeger toen je nog in duitsland kon bestellen was dat prima. Maar sinds je in .be MOET bestellen is het rampzalig.


zal dan toch aan de transpoteur liggen, hier met PostNL niets dan zeer goede ervaringen, ook van Conrad.
DPD is dan weer zeer langzaam werkend.

Havoc

Citaat van: stoomlokje op 08 februari 2022, 01:39:23 AM
Citaat van: Havoc op 07 februari 2022, 20:36:37 PM
Citaat van: dani op 07 februari 2022, 20:26:05 PM
conrad.be

ok, het is geen echte winkel maar ik heb daar al heel goeie ervaringen mee
Zolang Conrad met PostNL verstuurd bestel ik daar niets meer. Niks dan slechte ervaringen. Vroeger toen je nog in duitsland kon bestellen was dat prima. Maar sinds je in .be MOET bestellen is het rampzalig.


zal dan toch aan de transpoteur liggen, hier met PostNL niets dan zeer goede ervaringen, ook van Conrad.
DPD is dan weer zeer langzaam werkend.
Ja, dit is een lokaal probleem met de zelfstandigen die voor PostNL werken. Maar zolang ik geen andere verzendopties heb bestel ik ergens anders.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

Citaat van: stoomlokje op 08 februari 2022, 01:39:23 AM
zal dan toch aan de transpoteur liggen, hier met PostNL niets dan zeer goede ervaringen, ook van Conrad.
DPD is dan weer zeer langzaam werkend.
Idem ditto !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

BC911

Hele tijd terug deze gekocht en tot hiertoe heel tevreden van: https://www.electronic-star.nl/HiFi-TV/Radios-Wekkerradios/Internet-Radio/iTuner-320-BT-digitale-hifi-tuner-Spotify-connect-BT-app-control-zilver-Zilver.html

Ik had toen ook zo iets van ik wil hem eerst zien voor ik hem koop (vooral omdat ik eerst ook in de duurdere klasse aan het kijken was). Maar uiteindelijk dat opgegeven omdat ik besefte dat de minder dure variant waarschijnlijk perfect voor mij ging doen wat ik wou. En dat blijk nu ook het geval te zijn. (kan zelfs meer dan ik gebruik)
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Havoc

Inderdaad ook een interessante optie. Als je die hebt, ben je er tevreden van?
Met vakantie voor onbepaalde duur.


dani

Die laatste van de post van Patrick die heb ik 2 jaar geleden mijn "madam" kado gedaan voor Valentijn  en sindsdien  elke dag DAB+  door de boxen  :)

Ze hebben er ook van andere merken.

Ik heb er 2 van  Albrecht  (soort "huismerk" bij Conrad)  en die doen het prima.
Alleen hebben ze niet allebei internet streaming , afhankelijk van 't model.

Dat is zeker een alternatief.  Maar in de  "fysieke winkel" ...    Misschien eens een CoolBlue winkel zoeken in je buurt ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Boemeltrein

Waar is de tijd van die Katelijnevest? De ene hi-fi-winkel naast de andere en kantoormateriaalwinkels met tonnen schrijfmachines.
Ik heb er nog een complete hi-fi-installatie gekocht met meubel en al, moeilijk om mee te nemen, de handelaar zei, géén probleem ik breng het naar u, tegen 19:00 uur.  En dat zonder kosten! :D

Alberke

Citaat van: Boemeltrein op 09 februari 2022, 12:05:20 PM
Waar is de tijd van die Katelijnevest? De ene hi-fi-winkel naast de andere en kantoormateriaalwinkels met tonnen schrijfmachines.
Ik heb er nog een complete hi-fi-installatie gekocht met meubel en al, moeilijk om mee te nemen, de handelaar zei, géén probleem ik breng het naar u, tegen 19:00 uur.  En dat zonder kosten! :D
Het paradijs van de elektronica! Onderdelen a volonté !
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D