Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Bouw Railbus type 608 (schaal N, kit AGP)

Gestart door Michiel, 05 februari 2022, 12:55:29 PM

jodo


rixke rail

Dat belooft inderdaad ...
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

SuSke

leuk spul. hopelijk komt er nog meer van dat uit voor de N-rijders.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

renstimpie

Leuk om te zien...  kan ik veel  van leren voor mijn H0 model..   :)

Michiel

Gisteren avond heb ik de deuren geplaatst. Meteen krijgt het de M1-look zoals veel materieel van die generatie.

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Metpetergaathetbeter


Jappy

Het wordt steeds beter Michiel, knap werk!
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

loco

Heeft AGP een website? Ik dacht dat ik het had opgeslagen als EGP 3D, maar kom nu totaal ergens anders uit. Kan iemand mij het juiste adres geven.

Michiel

#23
Naar mijn weten heeft AGP geen website. De meeste informatie en contactpersonen heb ik van het Belgische schaal N forum: https://forum.trains-160.be. Maar de informatie staat verspreid over vele draadjes. Het is dan ook een belangeloze inzet van vrijwilligers die tegen productiekost kappen aanbieden. Vroeger werkten ze met Shapeways, maar hebben er al hun producten weggehaald. Nu printen ze alles zelf uit in eigen beheer.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Gisteren heb ik de kast lager op het chassis laten passen, zodat buffers ongeveer op dezelfde hoogte staan als ander materieel, en het model niet op "hoog water" staat. Ik moet nog wel checken of het de krapste bochten kan nemen. De vierkante gaten in de zijwanden (geen idee waarom die werden voorzien) werden gedicht met putty, laten uitharden, en vlakgeschuurd. Het dak ligt nog los.

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Pierre

Knap werk Michiel ... hij wordt steeds mooier. Ik ben onder de indruk. ;)
Groet Pierre.


Michiel

Het voordeel van foto's maken en groot op het scherm te tonen, is dat je meteen dingen ziet die je normaal niet ziet: hier bramen en broebels. De kap werd in de grondverf gezet en het is duidelijk dat ik er een zacht schuurpapiertje tegen moet houden. Komt wel goed.

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Stedahult

Mvh. Steef