Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

B Models

Gestart door Gaspar, 02 februari 2022, 16:19:28 PM

Gaspar

De eerste cataloog van Van Biervliet staat on line. Nu nog alleen goederenwagens; maar het kaft is duidelijk: er komt een Dlok reeks 51!
In de Limburg zal er iemand not amused zijn, maar het doelpubliek is wel helemaal verschillend.
Grn  Guy
 

Metpetergaathetbeter

laat ons hopen dat voor een andere aandrijf-as wordt gekozen

Sicco

Citaat van: Gaspar op 02 februari 2022, 16:19:28 PM
De eerste cataloog van Van Biervliet staat on line. Nu nog alleen goederenwagens; maar het kaft is duidelijk: er komt een Dlok reeks 51!
In de Limburg zal er iemand not amused zijn, maar het doelpubliek is wel helemaal verschillend.
Grn  Guy

Precies daarom zal die er vast niet zo van wakker liggen denk ik

gekendevent

staat er goed.Hier komt er niks meer binnen (VBV en B models) zolang er geen degelijke garantie is en het ons weer geen nutteloos geld kost die de verkoper niet wil betalen.
oud gekende telefoon

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 februari 2022, 16:20:27 PM
laat ons hopen dat voor een andere aandrijf-as wordt gekozen
Bedankt voor de zeer nuttige inbreng.  :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Citaat van: gekendevent op 02 februari 2022, 16:31:20 PM
staat er goed.Hier komt er niks meer binnen (VBV en B models) zolang er geen degelijke garantie is en het ons weer geen nutteloos geld kost die de verkoper niet wil betalen.
Daar zullen ze ongetwijfeld van wakker liggen.  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 02 februari 2022, 17:22:35 PM
Daar zullen ze ongetwijfeld van wakker liggen.  :-\
misschien typeert hen dat, dat is jammer, ik zou enkel gerust slapen als iedereen tevreden is en zelfs jaren later blijft over het/mijn(in zijn geval) geleverde materiaal

Peter

Wat een onzin eigenlijk. Twee gekende producenten die hetzelfde model op de markt gaan brengen en ik vermoed dat het het dan weer een prijzenstrijd gaat worden zoals met de M6 rijtuigen
Spreken die dan niet tegen elkaar?
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

over wat heb je het die 28? Daar zijn er veel meer dan 2, die 51 wordt door niemand meer gemaakt ?

doomslu

Citaat van: Peter op 02 februari 2022, 17:33:40 PM
Wat een onzin eigenlijk. Twee gekende producenten die hetzelfde model op de markt gaan brengen en ik vermoed dat het het dan weer een prijzenstrijd gaat worden zoals met de M6 rijtuigen
Spreken die dan niet tegen elkaar?
Peter, helemaal niet.
Van Biervliet zit in het segment dat we allemaal kennen.
Olaerts mikt op een ander publiek, met prijzen die 4 of 5-voudig zijn, want zijn reeks 51 is een messing model. Dat zal vooral mensen met een vitrinekast aantrekken.
In mekaars vaarwater zitten die dus niet.
Rest enkel de vraag of de Mehano's massaal gaan vervangen worden door de VBV's...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

oh ik was die messing vergeten , excuses inderdaad voor de meer gegoede modeltreinrijder ;)

Metpetergaathetbeter

#11
Citaat van: doomslu op 02 februari 2022, 17:38:17 PM
Rest enkel de vraag of de Mehano's massaal gaan vervangen worden door de VBV's...
wellicht enkelen zeker, zal de prijs wat drukken, ik heb er 2 en het zullen er 2 tot nu toe blijven of de tijd moet het anders uitwijzen

Jurgen

Het gaat hier weer zo'n draadje worden...  :(

Ik heb, denk ik, wel al een vermoeden wat we als MSM-model gaan mogen verwachten.  ;D

Altijd in blijde verwachting van die folder van B-Models. Al geef ik toe dat het dit jaar, op het eerste zicht, wat pover is naar mijn goesting.
Maar ik lig momenteel in het ziekenhuis, mijn mogelijkheden om alles tot in detail te bekijken zijn hier wat beperkt. Wanneer ik terug thuis ben ga ik alle nieuwigheden eens grondig bekijken, budgetteren en bekijken wat voor moois ik dit jaar ga bestellen. Al dan niet van B-Models dan, ook andere merken verdienen een kans.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ronny-vdv

Als de reeks 51 dezelfde afwerking en kwaliteit heeft van de reeks 60 proto, dan mag hij er wezen.
Mvg,

ronny-vdv

Peter

Ja, Luc,
je hebt natuurlijk gelijk maar het is en blijft toch, volgens mij, bij VBV zeer geriskeerd om met een diesel op de markt te komen terwijl vele, al een 51 of meer hebben en de ervaringen met de VBV 51 en eloks in het achterhoofd hebben.
Ik gun het VBV wel maar ik zou toch afwachten op de ervaringen van mensen die er al een hebben
Met vriendelijke groeten
Peter