Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Nieuwe reeks 17 TRAXX NMBS

Gestart door the_gold, 01 februari 2022, 11:38:57 AM


vanmiegroet

De schildering is een beetje sober, maar goed, het is iets nieuws.
Dat wilt ook zeggen: vanaf 2026 au revoir HLE21/27.

Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

mark7758

Vreemd. Dat men niet spreekt over inzet naar Frankrijk
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

the_gold

Ik vind het ook wat sober voorlopig. Bijvoorbeeld een groot grijs nmbs logo op de witte flank zou mooi zijn. Op de neus mag het nummer wat groter en centraler. Maar het zijn natuurlijk nog maar tekeningen...

B_Modelbouw

Een voldoende groot wit canvas om grafitti spuiters hun ding te laten doen ...  :-[ :-[ :-[

Persoonlijk niet mijn ding, zelfs wat saai
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Metpetergaathetbeter

Citaat van: B_Modelbouw op 02 februari 2022, 11:38:04 AM
zelfs wat saai
da's zelfs heel,heel,heel vriendelijk omschreven zou ik zeggen ! ;)

SuSke

Dan kunnen ze daar ook reclame op gaan zetten zoals de Zwitsers en anderen nu ook al doen. Komt er wat andere kleur in het leven naast graffiti.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Boemeltrein

Benieuwd wie de eerste zal zijn om die in H0 uit te brengen.

vanmiegroet

Piko heeft al een traxx 3de gen. in de aanbieding. Ik zie het nog gebeuren dat wanneer de definitieve kleurstelling bekend is dat ze wel eens snel een NMBS-versie gaan uitbrengen.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer