Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Boortjes voor Proxxon 0.3 en 0.5 mm

Gestart door Peter, 31 januari 2022, 13:37:38 PM

Peter

Ben op zoek naar boortjes voor mijn Proxxon boormachientje. Die van mij zijn blijkbaar met de verhuis zoek geraakt
Boortjes van 0.3 en 0.5 mm
met vriendelijke groeten
Peter
Met vriendelijke groeten
Peter


Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

gekendevent

bestel ze bij ali als combined shipment dan kosten ze heeeel weinig
oud gekende telefoon

755philippe

Bij Ali bestellen is ok maar let erop dat het included vat is want anders ben je die nog verschuldigd en zal je nog bijkomende kosten krijgen van B-post die hoger liggen dan de btw die je most betalen.
Mvg


755philippe

Peter

#5
Heb enkel Proxxon formaat boortjes nodig van 0.3 en 0.5 mm
Dat zijn boortjes met een verdikking achteraan 
Kon die vroeger bij Ballien (Borgerhout) en Verschooten (Antwerpen) kopen maar momenteel bij geen van beide

Heb ooit eens een doosje met een tiental boortjes 0.3 mm van Dirky gekocht
Met vriendelijke groeten
Peter


gekendevent

gewoon spankopje vervangen van de proxxon en zal je veel goedkoper komen omdat je gewone boortjes kan gebruiken.Tenzij je lekker veel geld wil uitgeven want die proxxon zijn moeilijker te vinden.Ik heb de set van 10 stuks bij ali besteld en verder gewoon het kopje vervangen door die van 0.3 mm beginnend.kost je eenmalig 9 euro.
oud gekende telefoon

den T

Hallo Peter
Machine handel Goyvaerts In Berlaar verkoopt Proxxonmateriaal , waaronder ook boortjes en freesjes enz.
info@mhg.be
adres Aarschotsesteenweg 51 Berlaar
015/241502
grtjs
Julien

C.B.

Citaat van: den T op 31 januari 2022, 14:52:37 PM
Hallo Peter
Machine handel Goyvaerts In Berlaar verkoopt Proxxonmateriaal , waaronder ook boortjes en freesjes enz.
info@mhg.be
adres Aarschotsesteenweg 51 Berlaar
015/241502
grtjs
Julien

Inderdaad , heb daar ook mijn voorraad gehaald en ruime keuze. (De winkel is trouwens in Berlaar-Heikant en niet in Berlaar Centrum  ;) )
Groetjes.
Claudio.