Plan Varkensneus en Duikbril modernisering ( New look kleuren )

Gestart door krispy, 26 januari 2022, 14:22:19 PM

krispy

tijdens het opruimen op men modelbouwwerkplaats heb ik twee plannen terug gevonden  :)
Ik wil deze wel delen maar echter een probleem

Ze zijn veel groter als A3 formaat en kan er dus geen pdf van maken >:(
Het gaat over twee tekeningen (uit de werkplaats mechelen ) waarop het kleurenschema van de moderne vakensneus en duikbril staan uitgetekend ( met ral kleur vermelding en alle kleine detailes ).

Is er hier iemand die die op pdf kan zetten dan zou Luc  D deze bvb ergens beschikbaar kunnen maken ( zou dit lukken Luc D  ;D) en kan iedereen met ombouwmicrobe ze raadplegen of downloaden

ik wil ze uitlenen om die pdf's van te maken , maar zou graag de originele daarna opnieuw terug hebben  ;)

ik hoor het wel

grtz

Krispy
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rangeerduivel

Op mijn vorige baan had ik een achtergrondfoto van de stad Nijmegen
De foto was 1,25 x 1,00m groot, die was afgedrukt in allemaal afzonderlijke A4 blaadjes, die mooi naast en onder elkaar gepast waren zoals behangers met de rollen papier doen,
De oorspronkelijke foto besloeg de helft van een A4 bladzijde, dus de mogelijkheid bestaat wel maar je moet weten hoe!

;)

ACFI

Ik denk dat de vraag van Krispy is, wie kan er een document groter dan A3 inscannen en er een PDF van maken.

TTz wie heeft toegang tot een industriële scanner voor plannen?

ACFI

krispy

Citaat van: ACFI op 26 januari 2022, 15:19:33 PM
Ik denk dat de vraag van Krispy is, wie kan er een document groter dan A3 inscannen en er een PDF van maken.

TTz wie heeft toegang tot een industriële scanner voor plannen?

ACFI

dat is de vraag ja ;D
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

doomslu

Ik kan er alvast voor zorgen dat de plannen beschikbaar worden via het forum. Geen probleem.
Ik kan ook niet groter dan A3 scannen, maar ik denk wel dat ik een pdf kan maken, groter dan A3, van een aantal A3-scans.

Ik ben ook geïnteresseerd in de plannen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

krispy

Citaat van: doomslu op 26 januari 2022, 15:28:55 PM
Ik kan er alvast voor zorgen dat de plannen beschikbaar worden via het forum. Geen probleem.
Ik kan ook niet groter dan A3 scannen, maar ik denk wel dat ik een pdf kan maken, groter dan A3, van een aantal A3-scans.

Ik ben ook geïnteresseerd in de plannen.  ;)

Das juist ook mijn probleem , kan niet groter dan A3 scannen en pdf maken , daarom zoek ik iemand die het in een keer kan , het copycenter in de buurt kan het ook niet vandaar , voor mezelf is het geen probleem , heb de plannen , is gewoon om het deftig beschikbaar voor andere te maken .

Als ik geen reacties krijg , neem ik wel via mail met U contact op luc , dan ziet ge zelf maar hoe je het doet.  ;)
Ik wacht nog een paar dagen af en dan ....
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

doomslu

Citaat van: krispy op 26 januari 2022, 15:40:11 PM

Als ik geen reacties krijg , neem ik wel via mail met U contact op luc , dan ziet ge zelf maar hoe je het doet.  ;)
Ik wacht nog een paar dagen af en dan ....
Doen!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Alberke

Al eens gedacht van ze aan de muur te hangen en te fotograferen?
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

SuSke

Als je die plannen tot bij mij krijgt, kan ik ze wel inscannen.
Ik kan op hert werk beschikken over een grootformaat scanner zodoende...
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SteamMike

Al eens geprobeerd aan een copy center te vragen? Velen printen niet alleen van PDF op papier maar doen ook het omgekeerde, Papier naar scan formaat (zoals PDF)
 

Havoc

Copy center hier in de buurt doet dat wel, heb er al tot A0 laten inscannen en in de lengte gaat zelfs groter. Maar niet goedkoop, prijs is per 10 cm².
Met vakantie voor onbepaalde duur.