Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Rotsen

Gestart door Val-Rikard, 23 januari 2022, 12:44:16 PM

Val-Rikard

Voor de eerste keer wat ervaring opgedaan met Sculptamold, leuk en tof product, werkt zalig. 
Met dank aan Evan voor het delen van zijn ervaring !  :)



SuSke

Dat kan natuurlijk niet anders dan er heel goed uit zien als professionelen gaan samenwerken.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Val-Rikard


Kautenbach

Ziet er alweer puik uit, super ;D

Val-Rikard

En toen was er licht.
Wat een streepje zonlicht al niet doet.
De modelbaan in aanbouw ziet er ineens heel anders uit.



the_gold


Herwig

#6
   
het zo  realistisch & kundig  uitbeelden van een treinspoor plus 'n grot begot, is naar alle waarschijnlijkheid geen toevallige samenloop van inspiratie   ;) 

dani

er staan verschillende suggesties op "joeptjoep" om zelf Sculptamold na te maken, maar volgens mij heb je met  "the real stuff" toch nog het beste resultaat .  Zeker als ik deze beelden zie
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Ronald

Citaat van: dani op 17 januari 2023, 09:39:55 AM
.. maar volgens mij heb je met  "the real stuff" toch nog het beste resultaat .  Zeker als ik deze beelden zie

Oh, maar naast de real deal gebruikt Evan ook zijn eigen "Sculptamold d'Evan!" :) Die is ietsje grover als de echte maar ook heel fijn om mee te werken. Of dit de echte of Evan-variant is weet ik natuurlijk niet.

Ziet er prima uit, Rik!!

Herwig

    Val Rikard    >       https://www.vgbahn.shop/modellbahntv-ausgabe-39          toen ook al mét rotsen