Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Droevig nieuws

Gestart door Peter, 22 januari 2022, 13:58:44 PM

Peter

Een goede, al vele jaren eigenlijk de beste van ons beide, vriendin is overleden en dus wordt maandag samenkomst  in het crematorium Schoonselhof verast en nadien begraven.
Droevig, in de eerste plaats voor mijn echtgenote die ze heel hard zal missen. Maar eens je naar de 80 gaat....
Met vriendelijke groeten
Peter

raf

Peter langs hier mijn medeleven

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

59erke

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

den T

In gedachte ben ik bij jou, Peter, veel sterkte in deze moeilijke tijd van afscheid nemen.
warme groeten
Julien

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Gecondoleerd Peter (en echtgenote) ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

just4fun


SuSke

medeleven Peter en echtgenote
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Bundesbahnfreak

Dag Peter,

Eveneens mijn medeleven.  Mijn schoonmoeder is vorige week ook overleden, het was voor ons ook geen plezante week
Grtn

Rudy

PietB

Peter en echtgenote, heel veel sterkte met dit verlies.

Peter

Bedankt allen voor uw medeleven op deze droevige dag  door het verlies van een al vele jaren trouwe vriendin
Peter en Jeannine
Met vriendelijke groeten
Peter