Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Engie "klantendienst"

Gestart door Havoc, 17 januari 2022, 20:07:28 PM

Havoc

Bestaat die echt? Dat is nu al dagen dat ik die probeer te bereiken maar noppes.

Ofwel bel en krijg je eerst een hele uitleg over het sociaal tarief. Kan je niet onderbreken. Soit, daarna zeggen ze gewoon "het duurt te lang" en ze verbreken de lijn.

Als je dan na x maal proberen binnen geraakt.... dan krijg je rotmuziek te horen. Om de 20 seconden "het duurt langer dan verwacht, we doen er alles aan om te helpen". Nu ja, vermits ze na een half uur er nog altijd niks aan gedaan hebben heb ik opgehangen. Het was duidelijk de bedoeling me aan de lijn te houden tet het 20h was, dan konden ze weer ophangen met de melding "onze openingsuren zijn....". Grappige is dan nog dat ze elke minuut reclame maken van "vraag het zo dadelijk onze medewerker". Enige probleem is dat ze zo te horen geen medewerkers hebben.

Nog slechtere service dan Proximus. Tot nu toe was dat mijn referentie nulpunt maar Engie is daar vlotjes onder gegaan.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

59erke

Ik ben sinds kort ook overgestapt naar engie. Via de chat krijg ik meestal redelijk snel een reactie
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Belgaboy

Johan, heb dat zelfde probleem ook al dagen ondervonden. Vanmorgen heb ik om 8 uur direct geprobeerd en toen was ik zonder problemen binnen...
Het jammere aan Engie is dat ze geen fysieke klantendienst meer hebben tenzij in Antwerpen of Brussel in het NMBS station....
Als "service" kan het inderdaad tellen.

Groeten
Patrick
ESU ECoS 2.1, iTrain.