Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

DC-assen Fleischmann

Gestart door ronny-vdv, 17 januari 2022, 18:02:17 PM

ronny-vdv

Beste forumgenoten,

Welk is het artikelnummer van de DC-assen van de wagon 96 5787 B ?


Momenteel zitten er AC-assen onder en wil deze vervangen.

Alvast bedankt,
Mvg,

ronny-vdv

Michael

Ronny je kan ze misschien beter even opmeten met een schuifmaat.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

#2
als je het merk van wagon weet kun je zo opzoeken welke DC-assen  je zoekt  ;) Soms moet je al eens het artikelnr ook opzoeken als dat niet vermeld is op de verpakking

perk


Klaas Zondervan

Kijk eens hier: https://www.modellbahnradsatz.de/shop/h0--gleichstromradsatz-dc/
Kun je uitzoeken welke je nodig hebt. Wel even de wieldiameter en de aslengte opmeten. Fleischmann heeft 2 verschillende aslengtes toegepast, 24 en 25 mm.
De prijs zal je ook verrassen. Voor de prijs die Fleischmann vraagt heb je er hier 4.

Tothebeach

Dan moet je het wel zelf afhalen,via de webshop is er geen verzending naar Nederland meer (helaas).
Ik heb hem maar eens een berichtje gestuurd met de reden. Want het is wel goed spul dat hij heeft.

Groet,
michel

Tothebeach

#6
Hij reageert supersnel. Binnen een 20 minuten heb ik besteld en ik wacht nu op de factuur. Via de email kan je contact met hem opnemen en dat staat onder het kopje Impressum, onderaan de pagina. Verzendkosten €8.99 naar Nederland. Naar België zal niet veel anders zijn, denk ik zo.

Groet,
michel

Edit: binnen een half uur is de bestelling helemaal rond. Het is nu maar wachten totdat het binnenkomt.

Andress24

Ik heb enkel goede ervaringen met deze handelaar. Fijn dat hij nu blijkbaar dan toch naar het buitenland verkoopt.
1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper

Tothebeach

Zeker. Vandaag lagen ze in de brievenbus.

Groet,
michel

ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv