Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 221

Gestart door Michael, 17 januari 2022, 00:21:33 AM

Michael

Ik hoop dat MSM 221 hier morgen op de mat valt.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

mahtoska1

Citaat van: depovero op 27 januari 2022, 13:06:27 PM
Middagpauze is ietsje langer geworden. Vol van genoten dit nummer,eerst gebladerd, maar, het artikel van de Z-baan, Booischot Statie,echt gelezen. Prachtig werk dat Jan en Pieter uitgevoerd hebben. Op de expo van MTD echt gezien. ook, trouwens.

Niet moeilijk, ik ben één van de vijf leden van de miniclub sectie in deze club.

Jan en ik zijn er fier op. Het is in mijn weten de eerste maal dat er zo uitgebreid een Belgisch geïnspireerde Z baan in MSM staat.

Metpetergaathetbeter

hier was dat meeserstukje ook al te zien in de MSM die in de brievenbus stak, je moet toch karakter hebben er zo in te vliegen !  ;)

G8

jammer dat het voorwoord wederom over covid moest gaan, en de vorige 3x ook al...

Michael

Citaat van: G8 op 28 januari 2022, 07:14:32 AM
jammer dat het voorwoord wederom over covid moest gaan, en de vorige 3x ook al...
Vind je dat vreemd dan? Het loopt als een rode draad door de samenleving, zet tv aan en eerste wat je hoort is corona.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

G8

Citaat van: Michael op 28 januari 2022, 09:49:37 AM
Vind je dat vreemd dan? Het loopt als een rode draad door de samenleving, zet tv aan en eerste wat je hoort is corona.

my point exactly, het gaat over niets anders meer...

ik was van mening dat het voorwoord voor de 3de maal wat in herhaling viel, niet meer en niet minder.

Metpetergaathetbeter

tja heeft een invloed op de/onze samenleving en onrechtstreeks op onze hobby, anderzijds staat er zoveel andere mooie dingen te lezen/te zien......je had eens begonnen ook het voorwoord gewoon kunnen overslaan ::)

G8

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 januari 2022, 10:17:59 AM
anderzijds staat er zoveel andere mooie dingen te lezen/te zien.....

klopt, dat ontken ik ook niet  :)

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 januari 2022, 10:17:59 AM
je had eens begonnen ook het voorwoord gewoon kunnen overslaan ::)

en zo geschiede, volgende keer beter Guy ;) jammer...

Metpetergaathetbeter

hier vaak ook moeten we al eens artikel overslaan wegens niet geinteresseerd(voor anderen dan weer wel). Zo'n boekje wordt voor de doorsnee lezer geschreven en niet op maat. zou dan ook niet verkopen !
En in tijden zonder dat beestje heeft de mens steeds veel meer onderwerpen om aan te halen en misschien net iets meer inspiratie om op blad te zetten

Michael

Ook hier in Swifterbant MSM221 ontvangen, meteen maar het artikel over de MS56 Bud gelezen, laat het treinstel maar komen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154