MSM 221

Gestart door Michael, 17 januari 2022, 00:21:33 AM

Michael

MSM 221 verschijnt op 29 januari '22. Op de cover de MS56 BUDD. Ik ben benieuwd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Voorlopig nog een kale cover:



We werken er aan...

Meer over de inhoud KLIK
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Zo kaal is die niet hoor ik zie een prachtige AM56 Budd staan..... ik begin ongeduldig te worden, zou het treinstel graag in handen hebben.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

Blijkbaar toch een nr waar naast die Budd toch nog een aantal leuke artikels komen te staan ;) Vooral die 55 en zijn vervuiling en die slabs en npog een aantal

WVA

Citaat van: Michael op 17 januari 2022, 14:24:42 PM
Zo kaal is die niet hoor ik zie een prachtige AM56 Budd staan..... ik begin ongeduldig te worden, zou het treinstel graag in handen hebben.

Ik hoop dat er ook een "latere" versie komt met dubbele frontlichten.

svvander

Citaat van: doomslu op 17 januari 2022, 14:05:48 PM
Voorlopig nog een kale cover:



We werken er aan...

Meer over de inhoud KLIK

Van mij mag 'm zo blijven... heeft iets "artistiek" en stijlvol.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Metpetergaathetbeter

tja maar om potentiële lezers te lokken durft men al eens verder vermelden wat er nog valt te lezen in dit (en andere)nr.'s

svvander

Dat begrijp ik uiteraard ook wel, daar doen ze het ook voor natuurlijk.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

depovero

Middagpauze is ietsje langer geworden. Vol van genoten dit nummer,eerst gebladerd, maar, het artikel van de Z-baan, Booischot Statie,echt gelezen. Prachtig werk dat Jan en Pieter uitgevoerd hebben. Op de expo van MTD echt gezien. ook, trouwens.

Niet moeilijk, ik ben één van de vijf leden van de miniclub sectie in deze club.

Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

svvander

Hier ook toegekomen... wel gekomen afleiding in deze tijden.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Rangeerduivel

Vooral deze vind ik een meesterwerk,


Als de betreffende "kunstenaar" deze kast wil verkopen of ruilen (mits eventuele opleg van mijn kant) tegen mijn licht geweatherde 5515 mag hij het gerust laten weten, dan breng ik mijn 5515 mee naar Belgie komend weekend...

;)

Michael

Rudy heb gij da boeksken al ontvangen dan?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Rangeerduivel

#12
Citaat van: Michael op 27 januari 2022, 14:13:17 PM
Rudy heb gij da boeksken al ontvangen dan?

Ja, Luc Dooms brengt hem hier elke maand persoonlijk aan de deur... ;D ;D ;D

Nee natuurlijk niet, ik heb hier in Italie geen abo, ik heb die foto uit de nieuwsbrief geplukt...
Het betreffende nummer probeer ik mij volgend weekend wel aan te schaffen.

;)

doomslu

Citaat van: Michael op 27 januari 2022, 14:13:17 PM
Rudy heb gij da boeksken al ontvangen dan?
Ik wel, deze morgen in de brievenbus (!) en gisteren al een exemplaar uit de doos genomen, toen die recht van de drukker binnenkwam bij Meta Media Groep.  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Citaat van: Rangeerduivel op 27 januari 2022, 13:40:14 PM
Vooral deze vind ik een meesterwerk,


Als de betreffende "kunstenaar" deze kast wil verkopen of ruilen (mits eventuele opleg van mijn kant) tegen mijn licht geweatherde 5515 mag hij het gerust laten weten, dan breng ik mijn 5515 mee naar Belgie komend weekend...

;)
Prachtig hé.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *