SR2 Bar-Dancing rijtuig

Gestart door BD1701, 11 januari 2005, 22:33:59 PM

BD1701

De SR2 Bar-Dancing rijtuigen zijn in produktie genomen door LS-Models, staat te lezen op hun website. Als dit geen prachtig nieuws is. Ook staan er 2 foto's bij van deze rijtuigen. Als je het mij vraagt, zien deze er gewoonweg prachtig uit. Nu nog eventjes wachten tot ze verkrijgbaar zijn in de winkels, en dan onmiddelijk kopen, want ik vermoed dat ze vlot de deur zullen uitgaan. Zijn er hier onder jullie ook nog kopers van dit prachtig model?
 

Peter

Ik zal dit model wel kopen
Peter
Met vriendelijke groeten
Peter

BD1701

Mijn geduld is bijna op omtrent deze rijtuigen, gelukkig maar want ik heb vernomen dat ze eind deze week normaal beschikbaar zijn bij de winkeliers, alsook mede de laatste reeks varianten van de DMS-bagagerijtuigen. Uitkijken geblazen dus, naar de komst van deze prachtige exemplaren. Voor degenen die deze rijtuigen kopen, veel rij en kijkplezier ermee. Aan mij zullen beiden zeker en vast niet zomaar voorbijgaan, het wordt gewoonweg genieten vindt ik zelf. Want eindelijk kunnen we in feite een originele Ski-Express of Freccia Del Sole, ... Laten rijden op onze baan; Jihaaaa zalig.
 

BD1701

Ik heb gelezen op de site van "De Pijl" modelspoorclub, dat de rijtuigen eindelijk dan toch binnen zijn in de winkels. Kan iemand dat bevestigen?
 

n/a

citaat:
Geplaatst door BD1701

Ik heb gelezen op de site van "De Pijl" modelspoorclub, dat de rijtuigen eindelijk dan toch binnen zijn in de winkels. Kan iemand dat bevestigen?


Ja,dat klopt,ik heb ze zaterdag al gezien bij Van Biervliet te Ingelmunster en heb de gele Dms hulptrein gekocht. Zeer mooi [:)] !

marctje

Modelspoor winkel van Brugge heeft ze ook binnen, ze hadden er zelfs bij in Blankenberge.
Ik denk dat Ollaerts ze nu ook wel heeft alleen de prijs is voor mij een onwetendheid.

marc
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

janjozef

Bij Vyncke uit Oostende in blankenbergen 49,5?

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Jurgen

Bij Olaerts:

DMS Hulptrein: 48 ?
SR2 Bar Dancing: 52 ?

Bij Het spoor in Heverlee zijn ze iets duurder.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

johan

Wel spijtig dat de prijzen van LS models terug de hoogte ingaan, na de forse daling bij de levering van de I4-rijtuigen. Gelukkig dat de modellen in China gemaakt worden of ze zijn niet mleer te betalen.
 

BD1701

Ik heb ze vandaag per post ontvangen van Jocadis. Ze zijn gewoonweg prachtig, ik denk nie daar er iets aan op te merken valt dat niet correct is. Alles is dus perfect uitgevoerd zoals in werklijkheid, alle kleine details enz.. zijn perfect afgewerkt. Bij de hulpwagen van de "hersporingstrein van hasselt" zitten zelfs de 2 zwaalichten bij die op het rijtuig aanwezig in werklelijkheid, gewoonweg prachtig. Ook de rest van de rijtuigen zijn gewoon paareltjes van formaat. Ok? de prijs is wel redelijk duur, maar dat heb ik er voorover voor zo'n prachtig afgewerkt model, en zeg nu zelf, moesten we LS-Models niet gehad hebben, zouden deze rijtuigen misschien nooit in model uitgekomen zijn. Dus, ik zou zeggen, uitkijken naar de volgende nieuwe rijtuigen van LS-Models en de loc type 13 uiteraard.
 

locomotion

Heeft iemand al nieuwe DMS-rijtuigen bij Olaerts kunnen afhalen of verkrijgen?
Hij kondigt ze wel aan, aan de goedkoopste prijs, maar hij heeft er nog geen ontvangen van LSM. Zijn bestelling blijft achterwege. Hij kan niet garandern dat hij er zondag mee zou hebben in Heverlee.
Help wat moet ik doen? Ik vrees het ergste.
Mijn bestelling opzeggen en ze elders gaan halen?
Locomotion

n/a

'k heb ook gebeld voor de I-5 in schaal N. Kreeg direct als reactie dat er nog niets geleverd was. Toen ik hem zei dat het was om schaal N te bestellen, wist hij nog van niets. Hij heeft mijn bestelling toch genoteerd. Had het precies heel druk want hij had geen tijd om te zoeken of die N rijtuigen wel bestonden. (Natuurlijk niet, want ze moeten nog gemaakt worden). Oef
Coletrane

deurenkletser

Ik heb via een Oostenrijkse site nog een nieuwe SR2 voor 58 ? kunnen kopen, gelukkig maar want ze waren overal uitverkocht.

Ik heb er nu verlichting ingestoken van digirails. Ziehier: http://www.youtube.com/watch?v=aI90x19jh8Y

chef garde

Degoutant liedje (das elk zn smaak ...), maar verdomd knap gedaan uw disco!!