@Dani he waar blijf je er staat een pak off topic tussen nu komaan niet slabakken kom zeveren .
het gaat de verkeerde kant op of zever je selectief alleen als ik iets post zo te zien
Raf, laat het rusten jonge, ik heb BEWUST niet gereageerd op jouw bericht om dat je er duidelijk op uit ben om discussie uit te lokken.
Mijn reaktie was
NIET bedoeld op jouw post specifiek, maar jij naamt het zo op. Wie het schoentje past ....
Ik heb helemaal
NIKS tegen jou of je posts, maar ga dan ook niet provoceren. Ik heb evenveel recht om mijn mening te uiten als jij.
En verder ga ik met jou niet in discussie want je argumenteert nu even als een kleuter en wil kost wat kost je gelijk halen.
Wel bij deze : "
RAF JE HEBT HELEMAAL GELIJK ......" Als ik daarmee je frustratie kan weghalen, dan is mijn dag goed.
En als je het me nu even niet kwalijk neemt, ik heb andere katten te geselen...
Om te beginnen een flink geval van een Omikron besmetting dat ik vorige week kado kreeg van iemand "die geen vaccin of quarantaine nodig had",
en waardoor ik nu al 5 dagen zo ziek als een hond ben. Geen verdere discussie dus, ik ga straks een kamertje in het ziekenhuis gaan bezetten en zal dus even "out" zijn.
PS: ik ben wel super blij dat je na al die tijd eindelijk eens een leesteken gebruikt hebt in je tekst. Dat komt helemal goed !!!