Nieuws:

Nu in MSM 257: CLUB: 25 jaar MSC de Dwarsliggers

Hoofdmenu

Märklin/Trix Type 81

Gestart door Jacques D, 03 januari 2022, 21:56:53 PM

Jacques D

H0 2-rail en 3-rail + H0m&H0e - Digitaal
Hoofdzakelijk stoomlocs uit alle tijdperken met bijhorende wagens. Nadruk op België, Duitsland en USA + stoomtrams

Jurgen

Men kan ook op de achterkant van de nieuwste MSM kijken hiervoor.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

stoomspotter

Jammer van de Duitse lantaarns. Dan beter uitkijken naar het nieuwe model van Jouef.

Metpetergaathetbeter

en op FB te zien als getrokken loc voor M2's(FB Limburgse zaak van vader en dochter)

ACFI

Is het model van de G8/55/81 een recente ontwikkeling van Marklin? Of is het een mis a jour van het model dat in 1999 gelanceerd werd?

ACFI

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 05 januari 2022, 12:05:39 PM
en op FB te zien als getrokken loc voor M2's(FB Limburgse zaak van vader en dochter)
Citaat van: ACFI op 05 januari 2022, 12:37:16 PM
Is het model van de G8/55/81 een recente ontwikkeling van Marklin? Of is het een mis a jour van het model dat in 1999 gelanceerd werd?

Afgaande op eveneens en reactie op facebook zou het ook om het vroegere model gaan, alvast met de twee lampen...
Is dus "van horen zeggen"!

;)

gekendevent

dit is dan een heruitgave want die type 81 bestaat al bij marklin en heb ik hier 37553 .Prijs was toen 249 euro met een motorola decoder erin.
oud gekende telefoon

Metpetergaathetbeter

ACFI

dan zal ik wel wachten tot M* zelf met info komt.

Ik ben geen vriend van FB en dat je een winkel geen info toont tenzij je hun bevriendt lijkt me ook niet echt commercieel wijs.

ACFI.

Metpetergaathetbeter

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Door wat wordt die loc getrokken? (Sorry ik zie niets staan op Facebook).
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 05 januari 2022, 17:12:17 PM
Door wat wordt die loc getrokken? (Sorry ik zie niets staan op Facebook).
Citaat van: doomslu op 05 januari 2022, 17:11:18 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 05 januari 2022, 13:45:00 PM
https://www.facebook.com/treinshop.olaerts   even naar ondereen scrollen met 2 lampen
Op die link is volgens mij niets te zien.

Luc,
Hier is denk ik weer een misverstand aan de gang,
Op facebook staan fotos van een 201001 (Matrix met sterschildering) die een set M2 trekt

In een andere post van diezelfde Limburgse handelaar staan fotos van de Matrix hlv81 die een set donderbussen met al dan niet bijhorende bagagewagen trekt...
Kwestie van duidelijk te zijn in de uitleg!

Of je al dan niet iets kan zien op facebook is dan weer een ander dilemma!!! ;D ;D

;)

Metpetergaathetbeter