Re: Marklin 37273 NMBS/SNCB, Dieselloc Type 201, 201011, Groen, AC/MFX/SND

Gestart door Arnaudmarklin, 15 december 2021, 21:18:56 PM

Arnaudmarklin

De lok is wel mooi maar de sound is -als alle marklin nmbs loks - lelijk... En alleen maar een hoorn geen dieselsound...
Maar als eerder gezegd, prachtige en stevige lok 
HO 3R - HOe - HOm - Intellibox

Rangeerduivel

Citaat van: Arnaudmarklin op 15 december 2021, 21:18:56 PM
De lok is wel mooi maar de sound is -als alle marklin nmbs loks - lelijk... En alleen maar een hoorn geen dieselsound...
Maar als eerder gezegd, prachtige en stevige lok

Daar is een mouw aan te passen, je gooit de toetermodule er uit en plugt een 21MTC van onze vriend uit Ingelmunster in en je hebt een pracht van een diesel.
Een vriend van mij heeft dat gedaan en is er zeer tevreden over, ikzelf heb het nog een beetje doorgedreven en er een faulhaber motor ingebouwd.
Ondanks de meerprijs<DE MAX!

;)

gekendevent

21 MTC esu voor marklin erin en sound opzetten van 59.Hoef je die dure van ingelmunster niet te kopen.
oud gekende telefoon

Arnaudmarklin

HO 3R - HOe - HOm - Intellibox

Rangeerduivel

Citaat van: gekendevent op 15 december 2021, 21:36:54 PM
21 MTC esu voor marklin erin en sound opzetten van 59.Hoef je die dure van ingelmunster niet te kopen.

Ja OK, maar die Esu sound voor de 59 trekt op geen kl"""
die uit Ingelmunsrter daarentegen is perfect

;)

svvander

Citaat van: mardig23 op 15 december 2021, 21:08:10 PM
Geen liefhebbers blijkbaar ::)

225€?

Oooh jawel  ;) Alleen is mijn bankrekening geen liefhebber. Deze 59 is een prachtige loc en zoals ge misschien (al/nog) weet verzamel ik ze nog steeds. De Roco's zijn de deur uit ter vervanging van de Märklin-uitvoeringen. Deze staat er nog niet tussen...
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Rangeerduivel

Sorry mensen
Het is alom geweten dat er op vraagprijzen van te koop gestelde producten geen kommentaar mag worden gegeven, tenzij dmv PM of mail naar de verkoopsteller.
Daarom zie ik mij als "seintjesmod" verplicht de twee laatste posts te verwijderen... :
Graag uw begrip daarvoor

;)

perk



Decapod

Ha, was het de Trix-versie maar. Ik was er meteen mee aan de haal!
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

mardig23

Mvg Karl

mardig23

Citaat van: Rangeerduivel op 16 december 2021, 13:17:32 PM
Sorry mensen
Het is alom geweten dat er op vraagprijzen van te koop gestelde producten geen kommentaar mag worden gegeven, tenzij dmv PM of mail naar de verkoopsteller.
Daarom zie ik mij als "seintjesmod" verplicht de twee laatste posts te verwijderen... :
Graag uw begrip daarvoor

;)

Ik heb ze wel niet gelezen, maar goe bezig zou ik zeggen ;D
Mvg Karl

Arnaudmarklin

HO 3R - HOe - HOm - Intellibox

Rangeerduivel

Sorry Arnaud,
Het is niet mijn bedoeling iemand te beledigen, maar de enige sound voor de diesel 59 die enigsinds in de buurt komt is de sound van VBv.
Het hangt er uiteraard van af wat je van een sound verwacht, maar de 59 is bekend om zijn "cirkelzaag" geluid (het fluiten van de turbo) en net dat cirkelzaag geluid is bij de Esu sound nergens te bespeuren...
Ik heb ditzelfde moeten missen bij de 60 proto van Roco.

;)

Ik heb dit draadje gesplitst omdat de reacties op het vekooptopic van Mardig nogal "out of the box" leken
En ja, ik ben hier ook schuldig... ::)

Arnaudmarklin

Hallo,

Idd, is de sound niet zo goed als die van vbv....
Maar het is al beter dan die lelijke hoorn van Märklin.
HO 3R - HOe - HOm - Intellibox