Enquete Fleischmann

Gestart door 59erke, 26 december 2021, 10:20:22 AM

59erke

Om een betere inkijk te hebben wat de gemiddelde modelspoorder op zijn/haar wenslijstje heeft staan organiseert Fleischmann een online enquete, doen zou ik zeggen

https://app.umfrageonline.com/s/ev7te4k
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Rangeerduivel

Was er aan begonnen maar er na 3 blz de brui aan gegeven, heb een hekel aan zulke vragenlijsten!
Ze zullen het zonder mij moeten redden!  ::)

;)

Klaas Zondervan

Vond de lijst ook te lang. Daarom gestopt. Je kunt ook niet zien hoe lang het doorgaat, want je kunt niet verder klikken als een pagina niet volledig is ingevuld.

Alberke

Allez, het zijn toch maar 5 blz.  ;)
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Alberke

Maar ge kunt niet meedoen, België staat niet tussen de landen  ;D
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Herwig


    't is toch een rondvraag van Modelleisenbahn,   Roco ( H0 )  en   Fleischmann ( N ) .

    Misschien staan er treinenvol H0-ers te springen om deze enquête te mogen invullen ...

   

ramdani

Citaat van: Alberke op 26 december 2021, 13:47:08 PM
Maar ge kunt niet meedoen, België staat niet tussen de landen  ;D

kun je zelf aanvullen,

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

PeterVG

Citaat van: Alberke op 26 december 2021, 13:47:08 PM
Maar ge kunt niet meedoen, België staat niet tussen de landen  ;D
Helaas ook geen invoerder met belangstelling voor België, dus zeer weinig modellen. Heruitgaves maar niets nieuws. Het zou fijn zijn als ik ongelijk heb.

Metpetergaathetbeter

de invoerder zit in Frankrijk zeker, of zo was het vroeger al .......anderzijds komen de rest met genoeg nieuwigheden af dat wij onze bonen niet te week moeten leggen bij Fleischmann/Roco ;)

Boemeltrein

Niet zo moeilijk, ja! de opstelling van de enquete kon beter maar dit is misschien de weg om als Belgische modelspoorder massaal je aanwezigheid te presenteren.

svvander

Eigenlijk wel straf... nu dat ge de kans krijgt om het eens te zeggen. (Ok, meestal gebeurd er niet heel veel met zulke bevragingen, maar toch). Baat het niet, dan schaadt het niet zeker?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

PietB

Dit is geen enquete maar gezien de lengte een 'klanten kweller'
Na 3 pagina's gestopt.

grt Piet.

OlivierV

Ik heb snel even zowel die van Roco en Fleischmann ingevuld, ok 10 min per enquete, zo erg is dat toch niet?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Peter

Heb ze ook even ingevuld. Was maar even werk en dus de moeite niet
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

Zeg, enkele bollekes klikken op  pagina's. Vergeleken met de belastingsbrief is dat ontspanning hé. Als ze op het werk iets willen weten en we moeten ziets invullen ben je minstens en half uur bezig. Van moeten hé. En de helft van de keren weet je niet eens waar het over gaat.

Dus hop, bollekes kleuren. Denk dat het verkiezingen zijn. :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.