Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Hallo

Gestart door EddyK, 21 december 2021, 19:27:51 PM

EddyK

Hallo,
Ik ben nieuw hier.
Ik ben een 50-jarige leerkracht die nooit zijn interesse verloren is in zijn hobby van weleer.
Ooit mijn eerste Marklin baantje gekregen van de sint. Daarna verder aangevuld met erfstukken van mijn vader.
Ik blijf wel geïnteresseerd in het oude M-spoor. Het metaal, de geur,... allemaal nostalgie.
Maar daarnaast ben ik ook bezig met Amerikaanse merken (2 rail) ook weer vooral oude treintjes en die dan proberen nieuw leven te geven.
Ik hou van het bouwen, scenery, en prutsen algemeen.
Ik hoop ooit "met pensioen" een baantje te kunnen opzetten waar wat werk in gekropen is.

Koen

Welkom Eddy,

Zoals bij velen onder ons, is ook bij jou het virus blijven sluimeren  :).
Als je van bouwen houdt, moet je zeker niet wachten tot je pensioen. Ikzelf heb ook weinig tijd (of te veel hobby's  ;D) maar ik blijf bouwen. Ook al gaat het traag, stilaan bouw je iets op.
Ik wens je veel succes en als er vragen zijn, aarzel niet om deze te stellen. Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden  ::). Dit was trouwens altijd mijn eerste uitspraak als ik in een klas kwam maar ook als ik nadien opleidingen gaf aan klanten (na het verlaten van het onderwijs).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

perk

welkom ! 

niet wachten tot het pensioen, want je weet nooit wat gaan komen.   

Metpetergaathetbeter

Welkom Eddy, hier komen is besmet geraken van een wel iets minder gevaarlijk virus, opgelet eentje waar nog geen medicatie voor bestaat en die misschien wel voorgoed bezit neemt van je verdere leven !

Groeten Peter ;)

Geert

Welkom Eddy (Edward) op dit forum,

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

raf

Edward welkom


gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

EddyK

Bedankt allemaal voor het warme welkom

Gerolf

Welkom op ons forum, man.
Ik zou ook niet wachten tot je pensioen, eventueel met iets kleins beginnen
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Welkom op het forum Eddy en veel plezier hier. ;)
Groet Pierre.